Piątek, 26 kwietnia 2019 · dodano: 26.04.2019 | Komentarze 4

Dziś zmieniłem trasę pięćdziesiątki po pracy a mianowicie wróciłem do rundki z zmniejszą ilością terenu i przejazdem przez remontowane Grzędzice po zaliczeniu DDR-ki do Żarowa i dojeździe do ścieżki rowerowej w Lipniku a następnie w Zieleniewie wjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie.W Morzyczynie wracam na DDR-kę i przed Kobylanką odbijam na Jęczydół przez Oś.Zielone a następnie przez Bielkowo docieram do Kobylanki żeby skierować się do Motańca.
DDR-ką do Motańca
DDR-ką do Motańca © strus
Przejeżdżam nad S10 i kieruję się przez Kałęgę do końca asfaltu w Niedźwiedziu czyli 3 km przed Zdunowem gdzie zawracam i jadę do Reptowa a następnie wracam na DDR-kę w Kobylance aby nią wrócić do Stargardu.Dziś rekordowa temperatura w tym roku a jutro o dziesięć mniej i deszcz co mnie nie smuci bo tak weekend spędzę w pracy.

Rozbudowa DK 10 do S10 w okolicy Kobylanki
Rozbudowa DK 10 do S10 w okolicy Kobylanki © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA : 50-tka po pracy w upale.

| 05:47 poniedziałek, 29 kwietnia 2019 | linkuj Jak widać masz i takich znajomych co się stęsknili za Twoimi 50-tkami po pracy ale też i takich, którzy zauważyli że masz za sobą już trzy tysiące kilometrów na liczniku - brawo Darku za to wszystko jak też i za urocze fotki.
| 20:17 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj O i są upragnione 50-tki po pracy. Bardzo ładnie. Niech budują nowe drogi...
| 16:48 piątek, 26 kwietnia 2019 | linkuj Aż się nie chce wierzyć, że temperatura tak ma spaść. Dzisiaj sandałki i krótkie spodenki, a jutro chyba ciepła kurtka? Śliczne zdjęcie dmuchawca.