• Kalorie 1928kcal

Środa, 24 kwietnia 2019 · dodano: 24.04.2019 | Komentarze 4

Pierwsza po świętach pięćdziesiątka po pracy zaliczona w słoneczny dzień ale z mocnym wiatrem który od trzech dni daje się we znaki mocno podczas  jazdy.Przez te mocne wianie wczoraj nie zaliczyłem rundki po pracy ale za to porządnie opocząłem ale dziś już musiałem wyruszyć zaczynając do skróconego  dojazdy do Sowna przez Smogolice zaczynając od DDR-ki na Żarowo czyli standarcik po pracy na początek.
SMOGOLICE (niem.Bruchhausen) Kościół filialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła z XV-XVI w. © strus
Trasa krótsza o trzy kilometry więc trzeba było do pięćdziesiątki następny odcinek wydłużyć więc w Sownie wjeżdżam na dojazd pożarowy 32 aby następnie wjechać na dojazd pożarowy 40 który poprowadził mnie bezpośrednio do samego Wielgowa.Minęło ledwie trzy tygodnie od pożaru w okolicy Wielgowa a o dziwo na pogorzelisku pojawiły się już pierwsze rośliny.W świąteczny dzień zaliczając pięćdziesiątkę miałem zrobić sobie zajączkową słitfocie ale zapomniałem dziś po czasie wstawiam.
Nowa roślinność trzy tygodnie po pożarze.
Nowa roślinność trzy tygodnie po pożarze. © strus
Zajączkową słitfocia
Zajączkową słitfocia © strus
Z Wielgowa przez Zdunowa jadę do nowej drogi szutrowej która poprowadzi mnie do Niedźwiedzia a po drodze pojawia się zarys nowej szosy która powstaje między Zdunowem a Niedźwiedziem czyli droga pomocnicza dla S10.Po wjechaniu na szutrówkę zaczynam walkę z bardzo porywistym wiatrem aż do samego Stargardu a najgorzej było na odkrytym terenie od Zieleniewa do miasta.Ostatni etap to dojazd do DDR-ki w Kobylance do której jadę z Niedźwiedzia przez Reptowo a dalej już ścieżką rowerową do Stargardu a jutro dzień wolny od pracy i nadzieje na kolejna setkę jak mi małżonka czasu nie zagospodaruje.
Nowa droga wjazd od strony Zdunowa
Nowa droga wjazd od strony Zdunowa © strus
Nowa droga wjazd od strony Niedźwiedzia
Nowa droga wjazd od strony Niedźwiedzia © strus

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,DP32,DP40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,