• Kalorie 1930kcal

Świąteczna 50-tka .

Poniedziałek, 22 kwietnia 2019 · dodano: 22.04.2019 | Komentarze 3

W świąteczną niedzielę nie było szans aby wyskoczyć na kilka kilometrów ,za to dziś po rodzinnym śniadaniu ruszyłem na "spalanie" wczorajszych jajek i innych pyszności.Żeby nie kombinować z trasą a miałem czas do trzynastej ruszyłem do DDR-ki na Żarowo a następnie przez Lubowo i Poczernin pojechałem do "Chociwelki" bo skoro dziś świąteczny dzień to ruch będzie znikomy.

Budowa drewnianego domu za Rogowem
Budowa drewnianego domu za Rogowem © strus

Będąc na DW 142 rozczarowałem się bo aut bardzo dużo i szybko jadących a nawet niebezpiecznie wyprzedzających na łukach o dziwo to samochodu na niemieckich blachach ,myślę że to Polacy mieszkający za Odrą.Chciałem zjechać dopiero w okolicy Strumian ale zrobiłem to na krzyżówce z DW141 i uciekłem do Sowna a tam w las na dwa dojazdy pożarowe które dojechałem do DP39 i zawróciłem.
Dojazd Pożarowy 32
Dojazd Pożarowy 32 © strus
DP40 wracam na DP32 i kieruje się do DDR-ki w Kobylance przez Wielichówko ,Cisewo i Reptowo.Ścieżką jadę do Morzyczyna gdzie odbijam na promenadę nad jeziorem Miedwie z której musiałem uciec ze względu na bardzo dużą ilość spacerowiczów.
Promenada nad jeziorem Miedwie
Promenada nad jeziorem Miedwie © strus

Wracam na DDR-kę na której spotykam bikera na szosówce i razem wracam do Stargardu rozstając się w okolicy Oś.Chopina a po drodze sobie pogadaliśmy.Teraz pora na drugi dzień świąt......
Powiew wiosny na Ceglanej
Powiew wiosny na Ceglanej © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,DW142,Sowno,DP32,DP40,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,

MAPKA : ŚWIĄTECZNA 50-TKA.