Piątek, 29 marca 2019 · dodano: 29.03.2019 | Komentarze 2

Po dwóch dniach przerwy mogłem dziś wyskoczyć na pięćdziesiątkę po pracy ale tym razem nie po standardowej trasie chodź i o nią zahaczyłem ale na początku dojechałem do DDR-ki wzdłuż DK 20 i skierowałem się do Małkocina przez Klępino a tam przypomniałem sobie przy robieniu pierwszej fotki że nie włączyłem sports-trackera a na liczniku było już jedenaście kilometrów.

Z Małkocina pojechałem do Siwkowa gdzie przedostałem się nad "Chociwelką" do Warchlinka a tam wjechałem na polną drogę którą poprowadziła mnie do leśnych ścieżek którymi dojechałem do Przemocza. Polna droga w dobrym stanie a jeden odcinek przez Przemoczem mocno zabłocony ale udało się jakość przejechać w miarę czysty.
Polna droga za Warchlinkiem
Polna droga za Warchlinkiem © strus
Leśne jeziorko w okolicy DP 27
Leśne jeziorko w okolicy DP 27 © strus
Na leśnym skraju
Na leśnym skraju © strus
Sucha Rzeka w okolicy Przemocza
Sucha Rzeka w okolicy Przemocza © strus
Przy stadninie koni w Przemoczu wyjeżdżam na szosę i przez zakrętem na Darż zawracam aby skierować się w kierunku DW 142 po zaliczeniu jeszcze krótkiego leśnego odcinka i melduje się w Sownie przy kole młyńskim o którym wspominał GOŚĆ  na blogu u Janusza
[jotwu - interesuje mnie zdjęcie koło młynskie Sowno nr.606873399 proszę o kontakt]
Magnolie w Przemoczu
Magnolie w Przemoczu © strus

SOWNO (niem.Hinzendorf) Koło młyńskie. Jedyna zachowana do dziś część
SOWNO (niem.Hinzendorf) Koło młyńskie. Jedyna zachowana do dziś część "wiatraka koźlaka" z 1851 roku zniszczonego przez wichurę w 1978 roku. © strus
Z Sowna tym razem wybrałem najkrótszą drogę do Wielichówka a następnie przez Cisewo docieram do Reptowa gdzie jadę z pominięciem Kobylanki czyli bezpośrednio leśną droga do Morzyczyna i pokonując wiadukt nad DK 10
Leśna droga z Reptowa do Morzyczyna
Leśna droga z Reptowa do Morzyczyna © strus
wiadukt nad DK 10 w Morzyczynie
wiadukt nad DK 10 w Morzyczynie © strus
W Morzyczynie kieruję się do ścieżki rowerowej którą już standardowo jadę do Stargardu z nadzieją na dobrą pogodę w wolną sobotę.

Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,Przemocze,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.

MAPKA: 50-tka po pracy,mapka z brakiem 11 km do Małkocina.