Leśne okolice.

Niedziela, 24 marca 2019 · dodano: 24.03.2019 | Komentarze 4

Na początek wspomnę wczorajszą wycieczkę na nogach którą wraz z małżonką i teściową rozpoczęliśmy od ronda Szfera aby Międzyparkową dotrzeć do Syrenich Stawów a następnie wydłużoną drogą przez Arkońską bo wiadukt był zamknięty docieramy do Różanki.Dalsza trasa to Park Kasprowicza ,Jasne Błonia i na jedzenie do Basilia Ristorante w Galaxy i na koniec nad Odrę i do pociągu.
Nie uruchomiłem żadnej apki ale samsunga Health pokazał prawie 18 kilometrów .
Syrenie Stawy - Szczecin
Syrenie Stawy - Szczecin © strus

"Ptasia Fontanna" z rzeźbami ptaków autorstwa Kurta Schwerdtfegera. © strus
Krokusy na Jasnych Błoniach
Krokusy na Jasnych Błoniach © strus
A już dziś gdy poszedłem po Vipera niespodzianka przy wymianie okładzin hamulcowych zobaczyłem że są złamane dwie szprychy a ja miałem tylko jedną ,wymiana utrudniona bo po stronie kasety więc musiałem ja zdjąć.po naprawach ruszyłem do DDR-ki przy Spokojnej i nia pojechałem do Golczewa przez Giżynek a następnie udałem się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin ,Wierzchląd i dziurawe Kunowo.Po drodze mijałem kilkunastu bikerów a na ścieżce rowerowej wzdłuż jeziora to już nawet tłok dlatego odbiłem na Bielkowo przez Oś.Zielone i Jęczydół.

"Kotki na drzewach" © strus
Z Bielkowa skierowałem się do dojazdu pożarowego 51 który zaczyna się za wioską Rekowo w której trwają jakieś roboty budowlane i chyba w końcu mieszkańcy doczekają się chodnika i normalnej jezdni.Po wjechaniu na DP 51 jadę nią wzdłuż stawów do Jezierzyc w których obieram kierunek na kolejna leśną drogę czyli dojazd pożarowy 47.
Kwiatki i robaczek w okolicy Rekowa
Kwiatki i robaczek w okolicy Rekowa © strus
Żółte kwiatki na DP 51 za Rekowem
Żółte kwiatki na DP 51 za Rekowem © strus

Jezierzyce (niem. Jeseritz) Lapidarium
Jezierzyce (niem. Jeseritz) Lapidarium © strus
Dojazdem pożarowym 47 docieram do DK 10 na której zawitałem na moment bo zjeżdżam na Sławociesze i kieruje się do Wielgowa na ulubioną drogę pożarową 40 która łączy się z dojazdem pożarowym 32 aby dotrzeć do Sowna.
Oleszna (niem.Henningsholm) Pałac z  XIX wieku,
Oleszna (niem.Henningsholm) Pałac z XIX wieku, © strus

Z Sowna standardową wydłużoną droga przez Poczernin i Rogowo docieram do Lubowa w którym do Stargardu wybrałem inna drogę przez Klępino która już dawno nie jechałem ,w Stargardzie jadę do kolegi na starówce i wracam do domu.
Droga Lubowo - Klępino
Droga Lubowo - Klępino © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,DP 51,DP 47,
Płonia,Sławociesze,Wielgowo, DP 40,DP 32,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Klępino,Stargard.