Piątek, 22 marca 2019 · dodano: 22.03.2019 | Komentarze 1

Rano bardzo przykra wiadomość bo kolega z pracy zmarł i ciężko się pracowało, a po tyrce na odstresowanie ruszyłem na pięćdziesiątkę zaczynając od DDR-ki do Żarowa.A że nadal ujeżdżam tylko Vipera jadę do Sowna wydłużoną drogą przez Lubowo i Poczernin aby tam wjechać najpierw na dojazd pożarowy 32 a następnie na dojazd pożarowy 40 i kieruje się tym razem nim aż do Wielgowa. Po drodze mijałem kilka bocianich gniazd ale nadal tylko w Rogowie jeden bocian.

Szyszunia na mchu
Szyszunia na mchu © strus
Doga DP40 po wjechaniu za bruk została naprawiona ,głęboki dziury zasypane i od razu się lepiej jedzie.Na całym odcinku z Sowna do Wielgowa jechałem samotnie nawet żadne go auta.
Dojazd pożarowy 40 w Wielgowie
Dojazd pożarowy 40 w Wielgowie © strus
Dalej przez Zdunowo jadę w kierunku Płoni aby odbić na wyremontowaną drogę do Niedźwiedzia i skierować się do Motańca a później Michałowym skrótem jadę do Kobylanki aby wjechać na DDR-kę do Stargardu a jutro ponoć ma byc siedemnaście stopni i małżonka już mi zorganizowała wolną sobotę na długi spacer po Szczecinie :) bez roweru :(
Droga w okolicy Niedźwiedzia
Droga w okolicy Niedźwiedzia © strus
Michałowy skrót pod Dk 10 do Kobylanki
Michałowy skrót pod Dk 10 do Kobylanki © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,