Środa, 27 lutego 2019 · dodano: 27.02.2019 | Komentarze 2

Wczoraj po pracy jakoś byłem zmęczony i sobie rower odpuściłem ale dziś rekordowa w tym roku temperatura plus 13 stopni i nie można było stracić takiego popołudnia więc ruszyłem DDR-ką do Żarowa a następnie bezpieczniejszą i wydłużona tracą do Sowna przez Lubowo i Poczernin i w końcu wjeżdżam na dojazd pożarowy 32 prowadzący do Wielgowa a tam leśnymi drogami jadę w kierunku DP 40 aby odbić na Wielichówko.
Dojaz pożarowy 32
Dojaz pożarowy 32 © strus

Z Wielichówka po chwili wjezdzam do Cisewa gdzie zatrzymuję się na moment przy przebiśniegach ale tym razem w innym miejscu a następnie kieruję się do Reptowa,docieram do przejazdu kolejowego który jest zamknięty i widzę że po obu stronach nadjeżdżają pociągu więc żeby nie czekać na otwarcie szlabanu zawracam do leśnej drogi którą docieram do dworca PKP w Reptowie.
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Z Reptowa jadę już prosto do Kobylanki na DDR-kę a jadąc nią spotykam kolegę Piotra z pracy który chyba zaraził się cyklozą od jesieni i kręcił w stronę Kobylanki z małżonka a ja pociąłem za szosowcem i na jego kole dojechałem do samego Stargardu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,

M A P K A : 50-TKA PO PRACY.