• Kalorie 1909kcal

Poniedziałek, 25 lutego 2019 · dodano: 25.02.2019 | Komentarze 2

Wracając do domu po pracy w pełnym słońcu odniosłem wrażenie że jest zdecydowanie cieplej niż wczoraj dlatego ciuchy na dzisiejszą pięćdziesiątkę  były założone lżejsze i gdy opuściłem miasto i wjechałem na DDR-kę do Żarowa doszło do mnie że to nie był dobry pomysł ale wracać mi się nie chciało.Gdy wjechałem do Grzędzic jedna z dróg koło kościoła zamknięta co mi nie przeszkadza bo zawsze jeżdżę wokół stawu a od kościoła do przejazdu kolejowego na całej szosie został zdjęty asfalt i trzeba się męczyć po dziurach,kamieniach i innych badziewiach.W Lipniku melduję się na ścieżce rowerowej i jadę nią do Morzyczyna a następnie wydłużoną drogą przez Oś.Zielone wjeżdżam do Kobylanki i kieruję się do końca szosy w Niedźwiedziu gdzie zawracam.

Krokusy w Niedźwiedziu
Krokusy w Niedźwiedziu © strus
Koniec szosy w Niedźwiedziu
Koniec szosy w Niedźwiedziu © strus
W drogę powrotną udałem się na początku do Reptowa a dalej do Kobylanki i ponownie jadę przez Oś.Zielone tym razem do Jęczydołu aby skierować się w kierunku promenady nad jeziorem Miedwie i wrócić na DDR-kę prowadzącą do Stargardu i domu.Kolejny słoneczny ciepły lutowy dzień oby do końca tygodnia tak bo mam ranne zmiany i chyba czwartek będzie dniem wolnym.Forsyca w Kobylance ,ta sama co w styczniu.
Forsycja w Kobylance ,ta sama co w styczniu. © strus
Amfiteatr w Morzyczynie
Amfiteatr w Morzyczynie © strus

Stargard,żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-TKA PO PRACY.