Wtorek, 19 lutego 2019 · dodano: 19.02.2019 | Komentarze 6

Dzisiejsza pogoda już nie była taka jak wczoraj ale szkoda dnia bez opadów na siedzenie w domu a tym bardziej że trzy kolejne dni pracuje na 12-stą czyli nici z roweru.Tym razem dojechałem do DDR-ki wzdłuż DK 20 i odbiłem na drogę prowadzącą do "Chociwelki" ale zanim tam dojechałem musiałem powalczyć z mroźnym czołowym wiatrem który uświadomił mnie bardzo szybko że dziś się źle ubrałem na dzisiejszą 50 -tkę po pracy mimo że termometr wskazywał osiem stopni.
Krzyż pokutny wykonany z jednej płyty wapienia gotlandzkiego. Wysokość 2,76 m.
Krzyż pokutny wykonany z jednej płyty wapienia gotlandzkiego. Wysokość 2,76 m. © strus
Wiało nawet czasami bardzo a na dodatek nawierzchnia po której jechałem była kiepskiej jakości i miałem nadzieje że gdy przekroczę DW 142 i zaliczę pole za Warchlinkiem  skryje się w lesie to będzie się lepiej jechało ,sprawdziło się jedynie że nie wiało ale za to po piachu ciężko było.
MAŁKOCIN (niem.Mulkenthin) Kościół filialny p.w. św. Józefa z XV w oraz pomnik z czarnego granitu poświęcony mieszkańcom wsi poległym w  I wojnie światowej.
MAŁKOCIN (niem.Mulkenthin) Kościół filialny p.w. św. Józefa z XV w oraz pomnik z czarnego granitu poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
MAŁKOCIN (niem.Mulkenthin) Zabytkowy dwór z pocz. XIX w.
MAŁKOCIN (niem.Mulkenthin) Zabytkowy dwór z pocz. XIX w. © strus
Polna droga za Warchlinkiem
Polna droga za Warchlinkiem © strus
Dwa kilometry pola i trzy piachu w lesie zmęczyły mnie tak że dopiero gdy wjechałem na chwile na DW 142 poczułem jak lekko się jedzie ale przyjemność krótkotrwała bo po dziurawej szosie docieram do Sowna i znowu wjeżdżam w las na dojazd pożarowy 32 ale tym razem nie jadę główną drogą do Wielgowa tylko najkrótszą dobrą drogą jadę do Wielichówka a następnie przez Cisewo docieram do Reptowa.
Miejsce na wypoczynek przy DP 18
Miejsce na wypoczynek przy DP 18 © strus
Znikający las przy DP 32
Znikający las przy DP 32 © strus
Gdy odbijałem z DP 32 na Wielichówko zaczęło się jechać lepiej nie na długo bo po wyjeździe z lasu tarka do wioski i dopiero gdy wjechałem na asfalt było w końcu lżej ale wiatr dokuczał a na polance kwiatki poprawiły humor.
Cisewo - Przebiśnieg (Śnieżyczka)
Cisewo - Przebiśnieg (Śnieżyczka) © strus

Docieram do Reptowa z przystankiem przed przejazdem kolejowym a następnie z pominięciem Kobylanki jadę do Morzyczyna przez las i kieruje się do DDR-ki do Stargardu i tak naprawdę ostatnie 12 km jechało się z przyjemnością.Przez to że źle się ubrałem musiałem jechać spokojnie bo gdy przyspieszałem robiło mi się zimno :(

Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPKA : 50 - tka po pracy.