Wtorek, 29 stycznia 2019 · dodano: 29.01.2019 | Komentarze 2

Osiem dni bez roweru dawno tak nie miałem a to przez tydzień drugich zmian a weekend warunki typu duże ilości błota pośniegowego i wody zniechęciły mnie do jakiegokolwiek zaliczenia jakieś rundki ,dziś po porannych opadach śniegu do godziny dziewiątej pogoda się poprawiła i w końcu mogłem wyruszyć na pięćdziesiątkę po pracy a że wczoraj widziałem drogi w okolicy gminy Kobylanka dlatego żeby nie ryzykować tam że pojechałem zaczynając oczywiście od DDR-ki na Żarowo a później przejazd przez Grzędzice gdzie trwają przygotowania do budowy ścieżki rowerowej ale czy trzeba ją budować takim kosztem.Najpierw wycięto dużą ilość drzew a teraz rozebrano stary mur przy kościelny?
GRZĘDZICE (niem.Seefeld) Rozbiurka przykościelnego muru
GRZĘDZICE (niem.Seefeld) Rozbiórka przykościelnego muru © strus
Po dotarciu do Lipnika jadę ścieżką rowerową do Morzyczyna zahaczając promenadę nad jeziorem Miedwie a następnie kieruję się do Kobylanki wydłużoną drogą przez Oś.Zielone.
Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus

W Kobylance wybrałem kierunek na Cisewo przez Reptowo i po przekroczeniu wiaduktu nad DK 10 za Kobylanką łąki zmieniły swój wygląd robiło się delikatnie biało.Całkiem  inaczej było za przejazdem kolejowym w kierunku Cisewa po obu stronach drogi biało a gdy byłem już w Cisewie nawet nie dojechałem do końca szosy w kierunku Zieleniewa bo droga była pokryta lodem po pierwszym ślizgu zrezygnowałem z jazdy w tym kierunku i zawróciłem aby skierować się do Wielichówka.Tam lepiej nie było po po wjechaniu w las nie ujechałem nawet 300 m i też musiałem wrócić bo droga pokryta warstwą lodu a termometr na kierownicy pokazywał 0,1^ C.
Oblodzona droga na Zieleniewo
Oblodzona droga na Zieleniewo © strus
Ślisko do Wielichówka
Ślisko do Wielichówka © strus
Dziś Cisewo to inny świat niż na pozostałych okolicach Stargardu dlatego że nie udało mi się skorzystać z żadnej drogi wyjazdowej wróciłem przez Reptowo do DDR-ki w Kobylanki i nią wróciłem do domu żeby szybko napisać sprawozdanie z dzisiejszej rundki i za chwile wychodzę z małżonka do kina na Kogel Mogel 3.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,