Pucko przez Stawno

Środa, 30 stycznia 2019 · dodano: 30.01.2019 | Komentarze 1

Po załatwieniu spraw rodzinnych mogłem wybrać się na rower i na dodatek była słoneczna pogoda chodź do końca wycieczki nie było tak do końca super.Pierwsze kilometry rozpocząłem jak wczoraj od DDR-ki na Żarowo a następnie skierowałem się przez Lubowo i Poczernin do Sowna żeby na kolejny odcinek trasy wybrać dojazd do DW 141 przez fragment "Chociwelki" a następnie nią przez Przemocze i Tarnowiec zawitać na małym kółeczku w Tarnówku.Ubrałem się jak wczoraj bo termometr pokazywał mi plus jeden stopień ale jakoś mi było trochę za ciepło to chyba przez słoneczko a gdy byłem w Tarnówku termometr na rowerze pokazał ponad cztery.

Po chwili byłam już w Stawnie a pogoda nadal była jak na styczeń rewelacyjna cały czas w słońcu do póki nie wjechałem za Stawnem w las tam trochę inne warunki ale nie takie jak wczoraj w Cisewie ,miejscami było sporo wody przez dwa pierwsze kilometry a na poboczu sporo nawet śniegu.
                   STAWNO (niem.Stevenhagen) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus

STAWNO (niem.Stevenhagen) Kościół filialny pw. Opieki św. Józefa, zbudowany w roku 1884. © strus
Ze Stawna docieram do krzyżówki Strumiany , Kliniska i skręcam w prawo gdzie na obrzeżach lasy leży biały puch a ja jadę prawie do S6 przed którą odbijam w kierunku Pucka gdzie docieram po niecałym kilometrze.
Leśna krzyżówka STRUMIANY - STAWNO - KLINISKA
Leśna krzyżówka STRUMIANY - STAWNO - KLINISKA © strus
Pucko -Ściezka spacerowo dydaktyczna
Pucko -Ścieżka spacerowo dydaktyczna © strus

Żadnych nowych grzybków nie przybyło więc wracam do krzyżówki i tym razem odbijam na Strumiany  a około dwóch kilometrów przed nimi małe utrudnienia bo na około pół metra szerokości lód na skrajni na odcinku półtora kilometra gdzie było można na łyżwach pojeździć.Jeszcze kiepski bruk mimo że remontowany na wiadukcie nad DW 142  i ponownie byłem w Sownie .
Nad DW 142
Nad DW 142 © strus
Z Sowna jadę tą samo drogą do Żarowa co przyjechałem z niespodzianką gdy opuściłem Poczernin nie dość że trzeba jechać prawie cały czas pod górkę po dziurawej szosie to jeszcze wiało mi w paszczę :( do samego Lubowa a tam zmiana kierunku jazdy i ulga.Chciałem wykorzystać wolny czas do piętnastej i wracam wydłużoną drogą z Żarowa przez Grzędzice do Lipnika a dalej już prosto do domu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Stawno,Bącznik,Łęsko,Pucko,Strumiany,