• Temperatura -3.0°C
  • Kalorie 1997kcal

Obryta (niem.Gross Schönfeld) .

Niedziela, 20 stycznia 2019 · dodano: 20.01.2019 | Komentarze 3

Będąc wczoraj w Szczecinie zauważyłem że warunki do jazdy na rowerze są zdecydowanie lepsze niż w okolicy  Stargardu bo np:DDR-ka do Motańca od Kobylanki była większości pokryta lodem dlatego dziś pojechałem na inne tereny zaczynając od dojazdu do DDR-ki w Witkowie Drugim a następnie próbowałem dojechać do żużlówki na Kurcewo ale już droga prowadząca była pokryta lodem więc zawróciłem i pojechałem drogą na Dolice.
DDR-ka w Witkowie Pierwszym
DDR-ka w Witkowie Pierwszym © strus
Z głównej drogi zjeżdżam do Strzebielewa które musiałem pokonać częściowo  jadąc po chodniku bo jezdnia oblodzona,dalej odbijam na Przewłoki w których musiałem się męczyć przez kilometr jadąc trylinką a dalej prosto do Barnimia już po w miarę dobrej nawierzchni.
BARNIM (niem.Barnimskunow) Kościół filialny p.w. Narodzenia NMP z XV w.
BARNIM (niem.Barnimskunow) Kościół filialny p.w. Narodzenia NMP z XV w. © strus
Kolejny odcinek drogi to wjazd na DW 106 i jazda do Obryty gdzie odbijam na drogę powrotną zaczynając od jazdy z małymi utrudnieniami na odcinku Warnice - Dębica ale do tych utrudnień pojechałem przez Reńsko żeby po Dębicy zameldować się w Koszewie
OBRYTA (niem.Gross Schönfeld) Kościół filialny p.w. MB Łaskawej z XV w., XVIII w. © strus
KOSZEWO (niem.Gross Küssow) Centrum :)
KOSZEWO (niem.Gross Küssow) Centrum :) © strus
jeszcze przed mna dwa kiepskie odcinki drogi to droga z Koszewa do Koszewka i przejazd przez Kunowo a dalej już kawałek do DDR-ki w Zieleniewie którą wracam do Stargardu.Poza małymi utrudnieniami i mrozem rundka zaliczona samotnie bo na całej trasie nie spotkałem żadnego bikera a teraz niestety nadchodzący tydzień bez roweru bo mam druga zmianę.

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Strzebielewo,Przewłoki,Barnim,Obryta,Reńsko,Warnice,Dębica,Koszewo,