Stare Czarnowo

Sobota, 24 listopada 2018 · dodano: 24.11.2018 | Komentarze 6

Cała rodzina w sobotę w pracy więc miałem trochę obowiązków rodzinnych do wypełnienia zanim mogłem wystartować i ograniczonym czasem trzech godzin brutto i dlatego ponownie wybrałem Speeder-a żeby szybko zaliczyć minimum pięćdziesiąt kilometrów ale jak sie na koniec okazało temperatura wyższa o trzy stopnie i brak mroźnego wiatru i jazda całkiem inna.Mając na początku ochotę na 50 km
rozpocząłem jazdę od ścieżki rowerowej na Żarowo po załatwieniu sprawy w centrum a następnie jadę przez Grzędzice do Lipnika aby w nim wjechać na DDR-kę która w końcu doczekała się remontu przed węzłem Zachód.
Remontowana DDR-ka przed węzłem Zachód.
Remontowana DDR-ka przed węzłem Zachód. © strus
W Zieleniewie zjeżdżam na chwile ze ścieżki rowerowej i jadę po nowej nawierzchni ulicą Długą której strzeże dwunastu leżących policjantów co spowalnia jazdę a gdy wróciłem i wyprzedziłem czwórkę bikerów panowie się zmobilizowali i gdy w Kobylance odbijałem na Jęczydół podziękowali za szybki hol a następnie przez Bielkowo i Nieznań docieram do Kołbacza.

Kołbacz (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r., © strus
Z Kołbacza jadę przez Dębinę do Starego Czarnowa a tam z powrotem kieruję się w stronę Kobylanki i przy nowym pomniku sprawdzam ile pozostało mi czasu bo jak wcześniej pisałem aura dziś zdecydowanie lepsza więc postanowiłem wykorzystać czas na maksa.
Orzeł z pomnika Niepodległości w Kobylance.
Orzeł z pomnika Niepodległości w Kobylance. © strus
W Kobylance zanim zawitałem na ścieżce rowerowej zrobiłem małe kółeczko  zaliczając Motaniec i Reptowo i dopiero DDR-ka wracam do domu gdzie przed domem spotykam wracającą małżonkę z pracy.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,
Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : STARE CZARNOWO

| 11:59 poniedziałek, 26 listopada 2018 | linkuj Ale średnia, Speeder dostał w kość :-)
| 07:58 poniedziałek, 26 listopada 2018 | linkuj Nooo, naprawdę szybka jazda... Tej DDRce między węzłem a Lipnikiem należy się remont. Ostatnio zastanawiałem się kiedy to powstało? Gdy sprowadziłem się do Stargardu latem 2008 to już była, ale tylko do Zieleniewa.
| 16:11 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Naprawdę nieźle zasuwasz, podziwiam.
| 18:51 sobota, 24 listopada 2018 | linkuj No proszę, pomimo obowiązków jaki fajny dystans wykręcony. Świetnie.
| 18:28 sobota, 24 listopada 2018 | linkuj Piękny dystans pokonany w wyczynowym tempie - moje uznanie.
| 17:33 sobota, 24 listopada 2018 | linkuj I dlatego wyszła taka średnia. U Ciebie dyszka będzie szybciej niż u mnie...