Po 10.000-ny kilometr w 2018 roku

Niedziela, 25 listopada 2018 · dodano: 25.11.2018 | Komentarze 8

Bezwietrzny dzień ,temperatura jak wczoraj ale za to dziś mglisto i otaczająca wszechobecna wilgoć której nie lubię ale nadchodzący tydzień mam drugą zmianę więc dziś musiałem ruszyć na szlak żeby zaliczyć minimum 53 kilometry dzięki którym przekroczę w  tym roku dziesięć tysięcy  kilometrów.Wyruszyłem przez Oś.Pyrzyckie do Witkowa Drugiego  a następnie skierowałem się do DDR-ki w Kluczewie.
KLUCZEWO (niem.Klützow) Młyn
KLUCZEWO (niem.Klützow) Młyn © strus
Cukrowna Kluczewo
Cukrownia Kluczewo © strus
Ścieżką rowerową jadę na Oś.Lotnisko a następnie do strefy przemysłowej w Kluczewie czyli do końca DDR-ki gdzie trwa budowa dużych magazynów Lidla gdzie zawracam i non stop DDR-ka wracam do Stargardu jadąc przez Golczewo i Giżynek.Przez ta mgłę musiałem często wycierać okulary bo traciłem widoczność :)
Budowa magazynów Lidla
Budowa magazynów Lidla © strus
Dwór w Golczewie (niem. Goltzow)
Dwór w Golczewie (niem. Goltzow) © strus
W Stargardzie kieruję się do DDR-ki przy Szczecińskiej i jadę nią do Motańca a po drodze o dziwo mijam bardzo dużo bikierów jadących w stronę Stargardu czego dawno nie widziałem tym bardziej że dzisiejsza pogoda nie zachęcała do jazdy.W Zieleniewie "ogolono" drzewa wzdłuż ścieżki rowerowej i ciekawe kiedy zrobią normalny przejazd w Kobylance przez nową drogę którą mocno podniesiono.
Ścieżka rowerowa w Zieleniewie
Ścieżka rowerowa w Zieleniewie © strus
Kiepski podjazd w Kobylance
Kiepski podjazd w Kobylance © strus
Od Kobylanki robię standardowe kółeczko po gminie Kobylanka jadąc DDR-ka do Motanca a następnie przez Kałęgę wjeżdżam do Niedźwiedzia żeby wrócić do Kobylanki na DDR-kę przez Reptowo.

Wracając w kierunku Lipnika obserwowałem licznik żeby zrobić zdjęcie miejsca w którym stuknie mi 10k ale było to kiepskie miejsce ale za to gdy miałem ruszać minął mnie rowerzysta w krótkich spodenkach :) przy temperaturze plus cztery stopnie.
10.000 km w okolicy węzła Zachód
10.000 km w okolicy węzła Zachód © strus
Gorący biker
Gorący biker © strus
Został mi zapas czasu więc zjechałem z DDR-ki w Lipniku i skierowałem się przez Grzędzice do Żarowa na ścieżkę rowerowa i nią już prosto do domu ,do końca miesiąca jeszcze kilka dnia ale ja ma dopiero w piątek wolne i liczę na pogodę na koniec miesiąca.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

MAPKA: PO 10000-NY KILOMETR W 2018 ROKU.

| 09:22 środa, 28 listopada 2018 | linkuj Gratulacje z tytułu przekroczenia dystansu 10 000 km w roku!
| 21:43 wtorek, 27 listopada 2018 | linkuj To teraz z górki :-)
| 11:53 poniedziałek, 26 listopada 2018 | linkuj Gratulacje, 10tys. to znakomity wynik, wymagający regularnego kręcenia przynajmniej średnich dystansów. Przy okazji publikujesz mnóstwo ciekawych zdjęć i opisów, przez co trzymanie za Ciebie kciuków jest tym przyjemniejsze.
| 07:39 poniedziałek, 26 listopada 2018 | linkuj Super. Gratuluję!
| 16:02 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Wielkie gratulacje! A przecież rok się jeszcze nie kończy.
| 16:00 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Gratulacje.
Widziałem Cię dzisiaj na ul. Broniewskiego machającego do kierowcy autobusu linii 6.
| 15:49 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Zarówno Kuba , jak i ja byliśmy przekonani, że jedynie jakiś totalny wybryk pogodowy może Ciebie odwieźć od dokręcenia brakujących kilometrów to granicy 10 tysięcy mimo, że musiała to być dosyć długa wycieczka - taka też była. Brawo Darku. Zaglądnąłem do Twoich statystyk, to wcześniej miałeś już takie osiągnięcia co jednak nie umniejsza aktualnego sukcesu.
| 15:48 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Brawo za dyszkę - ja muszę jeszcze trochę pokręcić ;)