Czwartek, 22 listopada 2018 · dodano: 22.11.2018 | Komentarze 4

Mimo że już prawie koniec miesiąca dziś dopiero po raz drugi w listopadzie udało mi się wyskoczyć na pięćdziesiątkę po pracy i po raz pierwszy skorzystałem z usług Speeder-a zaczynając oczywiście od DDR-ki na Żarowo.Kolejny etap to przejazd przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku i jazda nią do Motańca a następnie  przejazd nad DK 10 i jazda do Niedźwiedzia.

Nie wiem czy to już starość czy mój organizm jeszcze nie przyzwyczaił się do niższych temperatur podczas jazdy na rowerze ,bo ubieram się jak zeszłej zimy a komfortu termicznego nie czuję jak w poprzednich latach.Po 30-40 km czuje chłód na ramionach a zresztą ciała jest OK. Dziś specjalnie wybrałem Speedera abyy przejechać się remontowaną leśną drogą do Zdunowa na wąskich oponkach żeby sprawdzić czy będzie się bezproblemowo jechało.
Remontowana leśna droga do Zdunowa
Remontowana leśna droga do Zdunowa © strus
Budowa parkingu na wylocie do Zdunowa
Budowa parkingu na wylocie do Zdunowa © strus
Przejechałem trzy kilometrowy odcinek leśnej drogi do szosy w Zdunowie i przy budowanym jednym z dwóch parkingów zawróciłem i tą samą drogą wróciłem do Niedźwiedzia żeby skierować się do Reptowa a jeszcze musiałem poprawić rzepy w ochraniaczach na stopy.
Przerwa na poprawienie ochraniaczy
Przerwa na poprawienie ochraniaczy © strus
Z Reptowa skierowałem się na ścieżkę rowerową w Kobylance i nią wróciłem do domu a po chwili kurier przyniósł nowe zimowe buty rowerowe które odeślę bo okazało się że rozmiar wkładki na pudełku był błędny i po założeniu na cienkie skarpety buty były dopasowane.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPKA: 50 - tka po pracy.
Kategoria SOLO, PO PRACY

| 19:34 piątek, 23 listopada 2018 | linkuj Starość to będzie, jak Ci się nie będzie chciało iść na rower. Ten rok tak nas przyzwyczaił do ciepła, że trzeba trochę czasu, aby organizm zaadaptował się do temperatur wreszcie zgodnych z kalendarzem.
| 08:25 piątek, 23 listopada 2018 | linkuj Zmarzłeś, bo Speeder szybko jechał! Dobrze pojechane.
| 21:04 czwartek, 22 listopada 2018 | linkuj Niejeden w Twoim wieku pomarzyć może o przejażdżce rowerowej, bo mu zdrowie nie pozwala.
| 17:56 czwartek, 22 listopada 2018 | linkuj Darku akurat Ty nie mów o starości, bo 50-tka nie ta w systematycznych wycieczkach po pracy lecz ta z PESELU to jeszcze nie starość. A że dziś było chłodniej to pewno przez podmuchy wiatru, które zdecydowanie zmieniają odczuwanie chłodu.