Poszukiwanie zgubionych okularów .

Wtorek, 20 listopada 2018 · dodano: 20.11.2018 | Komentarze 6

Ostatnim razem zgubiłem nowe okulary rowerowe między Warchlinkiem a DW 141 ,nie udało mi się wczoraj po pracy zaliczyć rundki więc dziś najkrótsza drogą do Warchlinka przez Mokrzyce i Małkocin zawitałem na polnej drodze gdzie na pewno w niedzielę miałem jeszcze okulary.Jechałem uważnie wpatrzony w drogę i w miejscach gdzie robiłem poprzednim razem fotki zatrzymywałem się ale niestety nic to nie dało bo okularów nie odnalazłem.Chyba jakiś grzybiarz znalazł bo na drodze był tylko jeden ślad po rowerze i myślę że to mój.Dalej jak w niedzielę dojechałem do Sowna wykorzystując odcinki DW 141 i DW 142 a następnie zanurzyłem się ponownie w las na dojazd pożarowy 32.Wybrałem tą drogę dlatego żeby ukryć się między drzewami przed zimnym silnym ,dokuczliwym wiatrem który według prognoz miał wiać w porywach 50 km / h

Na DP 27 przed DW 141
Na DP 27 przed DW 141 © strus

Na krzyżówce leśnej DP 32 z DP 40 spotykam trzy starsze panie które chciały chybko dostać się do Wielgowa tylko wędrowały w stronę Sowna i miały nadzieję że dobrze idą. Zawróciłem i wytłumaczyłem jak mają iść i pocieszyłem jej że przed nimi jakieś 5 kilometrów do Wiślanej a na krzyżówkach rysowałem strzałki gdzie mają skręcać.
Po przejeździe przez Wielgowo i Zdunowu zjechałem z szosy w las w stronę Niedźwiedzia oczywiście w wyremontowaną prawie w całości leśną drogę z super nawierzchnia nawet dla rowerów szosowych.
Wyremontowana leśna droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia.
Wyremontowana leśna droga ze Zdunowa do Niedźwiedzia. © strus
Niedźwiedź przywitał mnie słoneczkiem ale i musiałem jechać całą drogę do domu już pod czołowy wiatr zaczynając od dojazdu do Kobylanki przez Reptowo i do DDR-ki w Morzyczynie przez Jęczydół gdzie na nowej drodze kładziono ostatni brakujący odcinek asfaltu. Na chwilę z jechałem ze ścieżki rowerowej zaliczając promenadę nad jeziorem Miedwie i wróciłem na nią w Zieleniewie.
Promenada nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie.
Promenada nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie. © strus
..... na promenadzie.
..... na promenadzie. © strus
Najgorszy odcinek pod wiatr to po odkrytym terenie za krzyżówką na Kunowo do samego Stargardu jadąc DDR-ką ,nawet nie chciało mi się dokręcać do 60 km bo mi po prostu w stopy było chłodno dlatego po wizycie u okulisty kupiłem sobie zimowe buty rowerowe polecane przez Damiana XLC CB-M07

Stargard,Mokrzyca,Klepino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,Sowno,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Poszukiwanie zgubionych okularów

| 09:13 środa, 21 listopada 2018 | linkuj Uuuu... zguba już się może nie znaleźć, a szkoda. Ale za to przyjemna wycieczka wyszła.
| 07:52 środa, 21 listopada 2018 | linkuj Szkoda okularów.

Ta cywilizowana wreszcie droga Niedźwiedź - Zdunowo strasznie mnie kusi. W końcu się tam przejadę, bo ten przejazd przy płocie wołał o pomstę do nieba, szczególnie przy tych brzózkach.
| 07:28 środa, 21 listopada 2018 | linkuj Żal okularów, ale za to wycieczka bardzo udana, zaraz zima przymrozi.
| 21:22 wtorek, 20 listopada 2018 | linkuj Drogie są takie buty ?
| 20:48 wtorek, 20 listopada 2018 | linkuj Niestety okulary spisać musisz na straty. Zguby się zdarzają niestety, ja w swojej dotychczasowej karierze zgubiłem lampkę przednią sigma i okulary też.
Co do Twojej dzisiejszej trasy, to las ze zdjęcia nr 3 i 4 jest przepiękny.
| 18:02 wtorek, 20 listopada 2018 | linkuj Jesteś niezłomny i kaprysy pogody nie są w stanie zniechęcić Ciebie do konkretnej wycieczki - w takich warunkach nieomal 60 km budzi szacunek.Myślę, że to byłby cud gdybyś znalazł zgubione okulary. A tak na marginesie to jest mi smutno gdy moi kolejni znajomi żegnają się z BS - Damian, SRK i na koniec MLJ.