Puszcz Goleniowska.

Niedziela, 11 listopada 2018 · dodano: 11.11.2018 | Komentarze 6

Dziś zawiodły mnie polskie prognozy pogody które zapowiadały w mojej okolicy dzień bez deszczu i temperaturę plus 12 stopni a internetowa stronka niemiecka z której większości razy korzystam przewidywała opady przelotne i temperaturę około ośmiu stopni i to się sprawdziło ale w drogę pojechałem źle ubrany bo uwierzyłem naszym synoptykom.Dziś święto więc na początku pojechałem zobaczyć pomnik który był montowany w piątek w okolicy starówki  żeby zobaczyć na "żywo".
Pomnik „Stargardzianie – Ojczyźnie”
Pomnik „Stargardzianie – Ojczyźnie” © strus
Po miejskiej rundce jadę do DDR-ki na Żarowo a następnie wydłużoną drogą przez Lubowo i Poczernin docieram do Sowna w którym wjeżdżam na główny szlak  czyli dojazd pożarowy 32 który łączy się z dojazdem pożarowym 40 prowadzącym do Wielgowa na ulicę Wiślaną.Po drodze spotykam wielu grzybiarzy i kilka osób spacerujących z kilkami.

Dojazd pożarowy 40 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Wielgowa © strus
Przejeżdżam przez Wielgowo i Zdunowo a następnie kieruje się ponownie do remontowanej drogi prowadzącej do Niedźwiedzia na której
był dziś zator pojazdów remontujących ,było ich około piętnastu a na końcu tej drogi spotykam w realu bikera Jerzego -prim8 Szkoda że nie robiliśmy sobie wspólnej fotki,może uda się następnym razem.
Zator na drodze do Niedźwiedzia
Zator na drodze do Niedźwiedzia © strus
Ledwo wjechałem do Niedźwiedzia a z nieba zaczął kropić deszczyk który co raz bardziej się nasilał dlatego skorzystałem z Michałowego skrótu do Kobylanki przejeżdżając pod DK 10 a następnie odszukałem w Kobylance nowego pomnika.
Nowy Pomnik Niepodległości w Kobylance.
Nowy Pomnik Niepodległości w Kobylance. © strus
Miałem pojechać na Bielkowo ale znowu polało z nieba więc odbiłem na końcu Kobylanki w las którym dojechałem do nowej drogi prowadzącej na Jęczydoł a dalej do promenady nad jeziorem Miedwie gdzie odbywał się III Bieg Niepodległości.
Nowa droga łącząca Kobylankę z Jeczydołem
Nowa droga łącząca Kobylankę z Jęczydołem © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie. © strus
Z promenady wracam na DDR-kę prowadzącą do Stargardu na której mimo że po sezonie dla większości bikerów rozpoczął chyba się jakiś mały remoncik kosmetyczny a dwa kilometry przed metą po raz kolejny skropiło mnie.
DDR-ka w okolicy węzła Stargard Zachód
DDR-ka w okolicy węzła Stargard Zachód © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Morzyczyn,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Puszcza Goleniowska.

| 21:00 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Miedwie jest przepiękne na tym zdjęciu! Jeszcze ta mgiełka na horyzoncie i efekt jak malowany.
| 18:51 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj U nas na szczęście pogoda się sprawdziła i wykorzystaliśmy dzień na maksa :). Ogromne to Jezioro Miedwie.
| 18:38 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Ja też dałam się nabrać na te polskie prognozy. Ot - listopad przypomina się z nieco mniej sympatycznym obliczem.
prim8
| 18:13 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Miło było. Fotka konieczna :)
| 17:50 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Pojutrze maszyny znowu będą pracować, niech skończą tą drogę może i my kiedyś tam pojedziemy..... Deszcz to deszcz był dosyć uciążliwy choć nie zepsuł nam humorów.
| 17:46 niedziela, 11 listopada 2018 | linkuj Ach te prognozy pogody - my też nieco zmokliśmy ale na szczęście nie przez deszcz rzęsisty. Z dużą dozą przyjemności oglądam zdjęcia z nowymi DDR-kami.