50-tka po pracy we mgle.

Piątek, 9 listopada 2018 · dodano: 09.11.2018 | Komentarze 5

Jadąc w kierunku DDR-ki na Motaniec w ostatniej chwili zmieniłem kierunek jazdy i ruszyłem ku ścieżki rowerowej w Giżynku gdzie zastała mnie duża mgła której już w mieście nie było, dalsza trasa do przejazd do osiedle Lotnisko przez Golczewo a następnie dojazd do przez strefy przemysłową i mała siedmiokilometrowa rundka po poradzieckim lotnisku.
Poradzieckie hangary w Kluczewie
Poradzieckie hangary w Kluczewie © strus
Gdzieś na poradzieckim lotnisku
Gdzieś na poradzieckim lotnisku © strus
Z lotniska wracam do Golczewa i obieram kierunek na DDR-kę w Zieleniewie przez wydłużoną drogę zaliczając na początku Skalin a następnie przez Wierzchląd jadę do dziurawego Kunowa żeby w końcu dotrzeć do ścieżki rowerowej.
SKALIN (niem.Schellin) Kościół filialny p.w. MB Różańcowej z XV/XVI w.
SKALIN (niem.Schellin) Kościół filialny p.w. MB Różańcowej z XV/XVI w. © strus
SKALIN (niem.Schellin) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus

DDR-ką jadę do ostatniego wjazdu na promenadę nad jeziorem Miedwie żeby zobaczyć jak się ma jeziorko we mgle ale się rozczarowałem bo liczyłem na więcej.Na drewnianych pomostach bardzo ślisko przez to że były mokre i pokryte dużą ilości liści ale pamiętałem żeby nie wjeżdżać na nie rowerem bo raz miałem nauczkę.
Trzcina nad jeziorem
Trzcina nad jeziorem © strus
Pomosty drewniane na jeziorem Miedwie
Pomosty drewniane na jeziorem Miedwie © strus
Wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie i jadę do Lipnika gdzie odbijam na Grzędzice a dalej do Stargardu wracam z pominięciem Żarowa gruntową drogą i już do domu w pogodzie jakiej nie lubię .
Gruntowa droga z Grzędzic do Stargardu
Gruntowa droga z Grzędzic do Stargardu © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Warnice,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Stargard.
M A P K A :50-tka po pracy we mgle.