Las,las,dużo terenu.

Niedziela, 28 października 2018 · dodano: 28.10.2018 | Komentarze 7

To już trzecia wycieczka pod rząd zaczynająca się od dojechania wydłużoną drogą do dojazdu pożarowego 32 w Sownie jadąc do niej przez Lubowo i Poczernin ale dziś dalsza droga to jazda w kierunku Klinisk przez Strumiany odbijając do Pucka gdzie znajduje się ścieżka  spacerowo dydaktyczna na której jest wiele sztucznych grzybów i atrakcji nie tylko dla dzieci.
Pucko - początek ścieżki
Pucko - początek ścieżki © strus

Jadąc w kierunku Pucka jazda od Strumian ciężka bo niemożna było korzystać z całej szerokości szosy, masakryczna ilość aut z grzybiarzami i trzeba było się trzymać prawej strony która jest jak ser szwajcarski.Dziś w stronę "Chociwelki" postanowiłem dojechać innymi leśnymi drogami co nie było dobrym pomysłem.
Leśne ścieżki
Leśne ścieżki © strus
Ta strzałka z prawej strony na powyższym zdjęciu była początkiem mojego dzisiejszego koszmaru bo zamiast pojechać dojazdem pożarowym 23 zachciało mi się nowych leśnych ścieżek,drogi były ale trzeba było po nich prowadzić rower bo po wyrębie drzew auta wywożące drewno mocno uszkodziły leśne drogi i po prostu musiałem się po męczyć.
W drodze do DW 142
W drodze do DW 142 © strus

Gdy wjechałem na chwile na "Chociwelkę" skierowałem się w stronę węzła Rześnica ale po chwili sprawdziłem która godzina i okazało się że mam mało czasu a to przez zbiór grzybów na obiad  dla mamy których nawet nie zdążyłem sfotografować bo od razu poszyły do garnka.Zawróciłem i zjechałem z szosy na kolejny dojazd pożarową 39 który doprowadził mnie do głównej drogi Wielgowo - Sowno czyli dojazd pożarowy 40
Dojazdem jadę do krzyżówki z DP 32 ale tym razem jadę prosto do Reptowa a tam nadal leśną drogą kieruję się w stronę Cisewa po której w tym roku jadę po raz pierwszy. Z Cisewa udałem się do Miedwiecka gdzie droga po raz pierwszy jest bez luźnego piachu i spokojnie można przejechać i zameldować się na szosie i skierować się do DDR-ki w Zieleniewie a dalej już prosto do domu.Dziś po raz pierwszy założyłem kurtkę i to był dobry pomysł bo wiał może nie porywisty wiatr ale za to dość zimny a minusem mojego dzisiejszego stroju było ubranie za cienkich skarpet a może by przydały się już ochraniacze neoprenowe na stopy.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Strumiany,Pucko,DW142,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA : Las,las

| 06:43 poniedziałek, 29 października 2018 | linkuj Masakryczna ilość aut - to dobre określenie na sobotnio - niedzielne wypady za miasta ale co by nie było, to miło że mimo dotąd nieprzychylnej pogody grzybów jest sporo. Tych sztucznych tu i ówdzie nie znoszę.
| 21:39 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Nawet nie wiedziałem o tym dojeździe z Reptowa do Cisewa po tej stronie torów. Myślałem, że to raczej do Wielichówka doprowadza. Będę musiał przetestować.
| 20:14 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Wciąż tak pięknie w lesie, a teraz i grzybki się pokazały.
| 18:46 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Las jest zawsze przyjemny na rower.
| 17:50 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Świetna ta ścieżka spacerowo - dydaktyczna z mega grzybkami :). Zrobiło się chłodno i czas przypomnieć sobie o cieplejszym stroju..
| 16:44 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Dobrze że dużo terenu, byłeś z daleka od samochodów....