• Kalorie 2031kcal

50-tka po pracy w krótkich gatkach.

Wtorek, 30 października 2018 · dodano: 30.10.2018 | Komentarze 4

Miałem tego nie robić ale gdy zobaczyłem prognozę pogody na dziś musiałem to wykorzystać i po wczorajszej pracy na drugą zmianę i ośmiu godzinach wypoczynku zaliczyłem pierwszą zmianę i od razu gdy wróciłem do domu przebrałem się i to w strój letni czyli na krótko i ruszyłem wydłużoną drogą przez DDR-kę na Żarowo do DDR-ki w Lipniku a nią do Zieleniewa na początek promenady nad jeziorem Miedwie.Mimo porywistego wiatru pogoda super a temperatura wzrosła do ponad dwudziestu stopni.

Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus
Ja w krótkich gatkach na koniec października
Ja w krótkich gatkach na koniec października © strus
Flota na j.Miedwie
Flota na j.Miedwie © strus
Na chwilę wróciłem na DDR-kę z której zjeżdżam w kierunku Jęczydółu przez nową drogę przez Oś.Zielone a następnie melduję się w Bielkowie a tam robię coś dzięki czemu nie załapałem się na ulewę lub burzę.Po prostu jak to ostatnio zawsze bywało jechałem do Kobylanki a tym razem skierowałem się na początek do Rekowa.

Rekowo w kolorach jesieni
Rekowo w kolorach jesieni © strus
Z Rekowa leśną drogą która jest ubarwiona pięknymi jesiennymi kolorami jadę wzdłuż stawów Cysterskich do Jezierzyc aby tam zameldować sie na głównej drodze do Motańca czyli dojazd pożarowy 48
W drodze do Jezierzyc
W drodze do Jezierzyc © strus

Jadąc pod gęstymi drzewami dojazdem pożarowym 48 nagle usłyszałem trzy grzmoty co mnie zaniepokoiło bo nic w prognozach nie było o żadnych opadach a tym bardziej o burzy,trochę mnie to przestraszyło i odbiłem na DP 50 którym pojechałem do Niedźwiedzia przejeżdżając pod DK 10 a następnie obrałem kierunek na Cisewo przez Reptowo.Przed przejazdem kolejowym musiałem swoje odczekać a gdy zawitałem w Cisewie na drodze do Miedwiecka stała woda po niedawnych opadach.
Oczekiwanie na przejazd do Cisewa
Oczekiwanie na przejazd do Cisewa © strus
Po opadach w Cisewie
Po opadach w Cisewie © strus
Super się jechało dojazdem pożarowym 36 do Miedwiecka bez żadnego driftu na piachu ale woda stojąca na szosie już przeszkadzała. W Zieleniewie zawitałem na mokrej DDR-ce którą wróciłem do Stargardu a tam od ronda 15 Południk sucho na drogach bez żadnych objawów jakby w mieście padało.I raczej to był ostatnia rundka w tym roku zaliczona w krótkich gatkach.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Jezierzyce,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA: 50-tka po pracy w krótkich gatkach.