50-tka po pracy - Replay

Piątek, 26 października 2018 · dodano: 26.10.2018 | Komentarze 4

Po środowej bardzo wietrznej rundce wczoraj nie udało mi się wyskoczyć, aura pokrzyżowała mi plany co do jazdy po pracy a dziś gdy stałem na krzyżówce kolego rzucił mi ponownie wyzwanie o whisky kto pierwszy w Strumianach ale ja się nie zgodziłem to skrócił dystans do Sowna ale również nie przyjąłem zakładu a to przez ostatni raz i wietrzna pogodę.Mimo to ruszyłem do wyścigu i jechałem non stop do dojazdu pożarowego 32 aby zameldować się jako pierwszy i to z dużym zapasem - trzeba było się założyć.Trochę przesadziłem bo mam się oszczędzać a średnia wyszła ponad 27km/h ale i wiaterek był mały dopiero pod koniec rundki się zwiększył.

W Sownie gdy dojechałem do dojazdu pożarowego 32 postanowiłem że zrobię kopie ostatniej trasy żeby zobaczyć w jakim czasie pokonam tą samą drogę w innych warunkach wietrznych i ruszyłem do krzyżówki z DP 40.
Przy DP 32
Przy DP 32 © strus

Jak wcześniej pisałem że dzisiejsza trasa to kopia przejechanej w środę więc nie ma co się rozpisywać tylko dodam kilka fotek.
Kolory jesieni w Wielichówku
Kolory jesieni w Wielichówku © strus

Jezioro Miedwie
Jezioro Miedwie © strus
I tak wyszło że dziś wykręciłem najlepszy wynik na tym kółeczku według sports-tracker co mnie trochę zaskoczyło i osłodziło październikowy niski kilometraż .

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,