• Kalorie 2057kcal

50-tka po pracy,bardzo wietrzna.

Środa, 24 października 2018 · dodano: 24.10.2018 | Komentarze 4

Trzy dni pracy na drugą zmianę i upragnione dwa dni wolne które przez ciągłe opady deszczu spędziłem przed komputerem i telewizorem ale gdy dziś pod koniec pracy zaświeciło słoneczko mimo masakrycznego wiatru który wiał około 65 km/h ubrałem się na taki wiatr i ruszyłem na DDR-kę do Żarowa a następnie męczyłem się z wiatrem przez kolejne kilometry jadąc do Sowna przez Lubowo i Poczernin.
LUBOWO (niem.Lübow) Kościół filialny p.w. Świętej Rodziny z 1912 r.
LUBOWO (niem.Lübow) Kościół filialny p.w. Świętej Rodziny z 1912 r. © strus
SOWNO (niem.Hinzendorf) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Po osiemnastu kilometrach męczarni z wiatrem wjeżdżam na dojazd pożarowy 32 żeby odpocząć ale okazało się że mogę odetchnąć od wiatru ale trzeba uważnie jechać bo po opadach jest sporo wody na drodze i połamanych gałęzi że trzeba jechać slalomem.Główną drogą jadę do krzyżówki z DP 40 i odbijam na Reptowo wydłużoną drogą przez Wielichówko i Cisewo
Krzyżówka DP 32 Z DP 40
Krzyżówka DP 32 Z DP 40 © strus
Okolice Wielichówka
Okolice Wielichówka © strus
Droga do Cisewa z Wielichówka
Droga do Cisewa z Wielichówka © strus
Jak to przeważnie bywa z Cisewa jadę do Kobylanki przez Reptowo ale zanim zamelduję się na DDR-ce jadę do niej przez Oś.Zielone do Jęczydołu i dopiero w Morzycznie melduję się na ścieżce rowerowej z które na moment zjeżdżam aby zobaczyć co się dzieje na promenadzie nad jeziorem Miedwie.
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus
DDR-ką jadę do Lipnika i zanim ścieżka dojadę do Stargardu zaliczam rundkę po Lipniku i wracam do domu

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,
M A P K A: 50- tka po pracy,bardzo wietrzna.

| 21:07 środa, 24 października 2018 | linkuj Oczywiście mowy nie ma o spadku formy, bo niezależnie od warunków atmosferycznych jeździsz szybko - a godne jest do naśladowania systematyczne pokonywanie 50 km i często po pracy. Kolejny raz o tym wspominam, bo co prawda także jeżdżę systematycznie ale mowy nie ma o regularnych pięćdziesiątkach i to mimo tego, że czas na rower mam praktycznie nieograniczony. Zgadzam się z Markiem - zdjęcia wyszły Tobie wyborne.
| 19:55 środa, 24 października 2018 | linkuj Ten kościół wygląda jak rozbudowany wiatrak. Jezioro Miedwie szokuje mnie swoim ogromem. A pogoda dziś wyśmienita tzn słonko :-)
| 15:23 środa, 24 października 2018 | linkuj Widać, że wietrzna, bo średnia tylko powyżej 21 ;))