Poranna pięćdziesiątka.

Poniedziałek, 30 lipca 2018 · dodano: 30.07.2018 | Komentarze 3

Od południa miałem zaplanowany dzień więc rano udałem się na standardową pięćdziesiątkę prawie kopie wczorajszego dnia zaczynając tym razem od przejazdu przez DDR-kę do Żarowa a następnie poranna pięćdziesiąta.jazd przez Grzędzice żeby zameldować się na DDR-ce do Motańca.
Wyjazd z lasku w Grzędzicach w kierunku Lipnika
Wyjazd z lasku w Grzędzicach w kierunku Lipnika © strus
Zanim DDR-ką dojechałem do Motańca najpierw w Zieleniewie odbiłem do Kunowa a tam gdzie kończy się normalna droga zawróciłem żeby ponownie zawitać w Zieleniewie i już prawie do końca ścieżki rowerowej a następnie przez Kałęge do Niedźwiedzia i tak jak wczoraj pod Zdunowo.

Mimo że nie było jeszcze dziesiątej godziny gdy dojechałem do Kunowa temperatura już była wysoka a mianowicie termometr pokazywał dwadzieścia sześć kresek a ja ciuchy miałem całe mokre.Z pod lasu Zdunowa pojechałem cały czas prosto w kierunku Cisewa a gdy dojechałem do szlabanu PKP który był zamknięty z nieba polało delikatnie wodą więc odpuściłem sobie drogę za torami i wróciłem do Kobylanki na DDR-kę i wróciłem nią do Stargardu.
Zamknięta droga na Cisewo
Zamknięta droga na Cisewo © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
M A P K A:Poranna pięćdziesiątka.