50 -tka z Tomkiem

Niedziela, 29 lipca 2018 · dodano: 29.07.2018 | Komentarze 3

Byliśmy umówieni jak ostatnim razem na dziesiątą i żeby zaliczyć setkę, ale półgodziny przed wyznaczonym startem zaczął padać deszcz i pozostało nam obserwować radar z opadami i dopiero w południe wyjechaliśmy na trasę a tym razem spotkaliśmy się na DDR-ce przy Tesco i ruszyliśmy do Kobylanki.
Początek wspólnej jazdy - DDR-ka na Motaniec.
Początek wspólnej jazdy - DDR-ka na Motaniec. © strus
Obaj mieliśmy czas do 14.30 czyli żeby zaliczyć standardowa pięćdziesiątkę którą postanowiliśmy wykręcić jeżdżąc po gminie Kobylanka.Gdy zawitaliśmy w Kobylance skierowaliśmy się do Cisewa przez Reptowo tam przy lapidarium nawrót i powrót do Reptowa a dalej prosto do końca asfaltu w Niedźwiedziu czyli 3km przed Zdunowem.

Tam kolejny nawrót a dalej przez Kałęgę i Motaniec dojeżdżamy do DDR-ki którą razem jedziemy do miejsca spotkania a tam rozjeżdżamy się do swoich małżonek oczekujących ze smacznym obiadkiem.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,