Upalne okolice.

Sobota, 28 lipca 2018 · dodano: 28.07.2018 | Komentarze 1

Wczoraj wróciłem z siedmiodniowego wypadu rodzinnego do Wrocławia gdzie pogoda dawała popalić temperatura o 22-ej wynosiła 26 stopni , musiałem w takich warunkach pokonywać kilometry podczas zwiedzania i pochłaniać duże ilości płynów niestety nie uruchamiałem sports-trackera bo telefon przy tak wysokiej temperaturze nie dawał rady a zapomniałem powerbanka.
Stary Ratusz we Wrocławiu
Stary Ratusz we Wrocławiu © strus
A dziś gdy wyjeżdżałem na termometrze już widniało 28 stopni a po 15 kilometrach gdy dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Witkowo Drugie termometr w liczniku pokazywał prawie 34 stopnie chodź w słońcu.Że jak przeważnie nie miałem planu na trasę a jedynie ochotę na przejechanie około 60 km minimum bo ponoć upał mocno doskwiera podczas jazdy i w okolicy trwał maraton MTB dookoła Miedwia pokręciłem się po wschodnich terenach od jeziora Miedwie.Ze strefy przemysłowej skierowałem się na fragment trasy maratonu od Wierzchlądu do Koszewa ale nikogo na trasie nie spotkałem a dalej odbiłem do Starego Przylepu przez Reńsko i Obrytę  robiąc pierwsze zakupy w Reńsku mimo że dopiero przejechałem 37 km.
Po żniwach w okolicy Reńska
Po żniwach w okolicy Reńska © strus
Przejeżdżając przez Nowy Przylep dostrzegłem że żużlówka prowadząca na Kłęby jest w dobrej  "formie" więc wykorzystałem ją żeby przedostać się do szosy prowadzącej do Barnimia przez Wójcin.
Żużlówka na Kłęby
Żużlówka na Kłęby © strus
Barnim (niem.Barnimskunow) Budynek gospodarczy
Barnim (niem.Barnimskunow) Budynek gospodarczy © strus
Dalszy etap to jazda nie lubiana DW 106  z Barnimia do Kluczewa przez Warnice a następnie jadę DDR-ka do strefy przemysłowej w Kluczewie gdzie odbijam na Stargard przez Golczewo i Giżynek z zamiarem powrotu do domu.

W Stargardzie skierowałem się na DDR-kę na Motaniec i tam zobaczyłem pierwszych dziś bikerów wracających z maratonu bo na kierownicach mieli numery startowe i się zagapiłem bo miałem przy Tesco na rondzie odbić w kierunku domu a pojechałem nieco wydłużoną drogą bo dojechałem do Lipnika i dopiero odbiłem na DDR-kę w Żarowie przez Grzędzice gdzie zrobiłem kolejne zakupy a później już do domu

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Koszewko,Koszewo,Dębica,Warnice,Reńsko,Obryta,
Stary Przylep,NowyPrzylep,Kłęby,Wójcin,Barnim,Warnice,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Grzędzice,