Barlinek z Tomkiem

Piątek, 20 lipca 2018 · dodano: 20.07.2018 | Komentarze 6

Pedały się znalazły w magazynie Inpost-u ale wczoraj przez to ciśnienie mi wzrosło a dziś po wyjaśnieniu sprawy ruszyłem po Tomka z którym wczoraj umówiłem się na setkę.Droga do Barlinka przez Dolice i Pełczyce to jazda non-stop  ,dopiero w Barlinku zajechaliśmy nad jezioro a następnie do lodziarni i tam przerwa na zimne...
Barlinek (niem.Berlinchen) - fontanna z 1912 r.
Barlinek (niem.Berlinchen) - fontanna z 1912 r. © strus
Młode łąbędzie
Młode łabędzie © strus
Po przerwie tym razem obraliśmy inna drogę powrotną niż ostatnim razem czyli nie przez Lipiany i Pyrzyce a tym razem obraliśmy kierunek na Przelewice przez Laskowo co nie było dobrym pomysłem ze względu na jakość nawierzchni po których musieliśmy jechać.
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Zabytkowy pałac wraz z parkiem z XVIII-XIX w.
Laskowo (niem.Gross Latzkow) Zabytkowy pałac wraz z parkiem z XVIII-XIX w. © strus
W Przelewicach druga przerwa na uzupełnienie napojów i tym razem zamiast lodów były banany i trzeba było ruszać w dalszą trasę czyli już ostatni etap trasy.Powrót z Przelewic trasą przez Lubiatowo do Obryty był ciężki przez kombajny na odcinku z Lubiatowa do Zaborska,wąska droga a z naprzeciwka jechało osiem potworów i dziurawa droga że dwa razy zatrzymywaliśmy się na trawie.Żeby nie jechać DW 106 w Obrycie odbijam w kierunku poradzieckiego lotniska przez Reńsko i Warnice.Przejeżdżając przez tereny lotniska
spotkaliśmy duże ilości uczestników OldTown Festival  mimo że wczoraj oficjalnie się zakończył .Sto kilometrów przejechałem z Tomkiem gdzie po drodze większości mogliśmy sobie w końcu porozmawiać i spędzi miło czas a na rondzie w Golczewie się rozjechaliśmy każdy w swoją stronę a ja po drodze jeszcze załatwiłem sprawy na mieście.
OldTown Festival w Kluczewie
OldTown Festival w Kluczewie © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Dobropole,Brzezina,Sułkowo,Pełczyce,Łyskowo,Wierzchno,
Barlinek,Jaromierki,Osina,Lutówko,Równo,Laskowo,Płońsko,Rosiny,Kłodzino,Przelewice,Kosin,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,
Stary Przylep,Obryta,Reńsko,Warnice,Burzykowo,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.