Po trzech deszczowych dniach

Czwartek, 19 lipca 2018 · dodano: 19.07.2018 | Komentarze 3

Po trzech dniach deszczowych w końcu pogoda się poprawiła co po obiadku postanowiłem wykorzystać i po piętnastej ruszyłem się pokręcić po gminie Kobylanka zaczynając od standardowego przejazdu przez DDR-kę do Żarowa a następnie przez Grzędzice jadę do DDR-ki w Lipniku na którą musiałem się pofatygować pieszo bo był bardzo duży korek i żadne auto jadące ze Stargardu nie zatrzymało się żebym ja i dwa samochody przed mną mogły się włączyć do ruchu i tak zwiedziłem rondo na nogach.DDR-ka w okolicy Lipnika na małym odcinku jakby się zapadała przy przepływającej wodzie a ja jadę nią do końca i przy stacji paliw zawracam i po przejechaniu nad DK 10 jadę do Niedźwiedzia przez Reptowo oczywiście do końca asfaltu pod las .

Pod lasem kolejna nawrotka i jazda do Cisewa wydłużoną drogą przez Kałęgę i Reptowo a po drodze ratuję przez autami wygrzewającego się padalca wrzucając patykiem go w głąb zarośli.
Padalec w Reptowie
Padalec w Reptowie © strus
Kolejny odcinek trasy to dojazd do końca szosy w Cisewie przy lapidarium bo droga szutrowa do Wielichówka jest już z bardzo dużą ilością dziur i trzeba wolniej jechać i bardzo uważać na niespodzianki.Przed kolejnym lasem kolejna nawrotka i tym razem kieruje się do Kobylanki na DDR-kę przez Reptowo z przymusowym postojem przed przejazdem PKP.
Koniec asfaltu w Cisewie
Koniec asfaltu w Cisewie © strus
Przymusowy postój
Przymusowy postój © strus
DDR-ką wracam do domu zahaczając o kolegę Tomka żeby się umówić na jutrzejszą rundkę bo ma być ponoć piękny dzień.
W niedzielę gdy sprawdzałem prognozy pogody na nadchodzący tydzień byłem zadowolony z zapowiadanych dwóch dni deszczowych które chciałem wykorzystać na inne sprawy i w końcu wymienić korbę i suport.Łatwo nie było bo nie mogłem wykręcić suportu a na dodatek uszkodziłem przerzutkę przednia i okazało się że na jednym pedale gwint był w złym stanie i nie chciałem go wkręcać więc kolejne zakupy .Wczoraj zamówione dziś dostarczone ale w paczce brakowało pedałów a że już po osiemnastej nigdzie nie mogłem się dodzwonić w sprawie mojego zamówienia.
Odbiór paczki
Odbiór paczki © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Cisewo,