Miękowo (niem.Münchendorf)

Niedziela, 15 lipca 2018 · dodano: 15.07.2018 | Komentarze 6

Ostatnio nie mam czasu na wybieranie szlaków ,po prostu wyjeżdżam i jadę przed siebie ,dziś wybrałem na cel Miękowo gdzie miałem na początku pojechać od strony Maszewa ale jadąc przez miasto zmieniłem decyzję i pojechałem pod wiatr non stop do Goleniowa przez Sowno i jak w ostatnia niedzielę także dziś jadąc pod wiatr bolały mnie piszczele mimo że temperatura wynosiła 22 stopnie ,nie wiem o co chodzi? Od Podańska jadę DDR-ką z małą przerwą po frezowanej szosie co przyjemne nie było do ronda na którym odbijam na drogę prowadzącą do Miękowa.
Podańsko (niem.Puddenzig) Długo remontowany kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w © strus
Wyremontowany przejazd nad S6 prowadzący do Miękowa
Wyremontowany przejazd nad S6 prowadzący do Miękowa © strus
Jadąc Wolińsko zauważyłem że zniknęły pamiątki po Armii Radzieckiej na tej ulicy i przejazd nad S6 został poszerzony przez co juz niepotrzebne są światła ,po drodze mijam sporo bikerów i słońce wychodzi na co raz dłuższe chwile a ja docieram do celu.
Miękowo (niem.Münchendorf)  Kościół filialny p.w. Świętej Trójcy z 1782 r
Miękowo (niem.Münchendorf) Kościół filialny p.w. Świętej Trójcy z 1782 r © strus

Żeby nie wracać całkowicie tą samą drogą najpierw wracam do Goleniowa przez Białuń i Żółwią Błoć a w mieście przed dworcem PKP odbijam na Stargard ale jadąc przez Bolechowo i Stawno żeby ponownie pojawić się na drodze prowadzącej do Przemocze gdzie uzupełniam napoje.
Żółwia Błoć - (niem.Barfussdorf) Żółw,Speeder i kościółek
Żółwia Błoć - (niem.Barfussdorf) Żółw,Speeder i kościółek © strus
Z Przemocza DW 141 dojechałem do już uruchomionej "Chociwelki" i postanowiłem nią po raz pierwszy przejechać się w pełnym ruchu chodź przez niedzielę nie był bardzo duży ale nie było miło i przy węźle Siwkowo odbiłem na Małkocin a dalej do domu przez Klępino i złym wyborem było jechać skrótem po płytach do Stargardu przez Mokrzyce.
Węzeł Warchlino - Siwkowo
Węzeł Warchlino - Siwkowo © strus
Żniwa w okolicy Małkocina
Żniwa w okolicy Małkocina © strus

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Miękowo,Białuń,Żółwia Błoć,Goleniów, Zabród, Bolechowo,Stawno,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,DW 142,Siwkowo,Małkocin,Klępino,Mokrzyca,Stargard.