Berlin ...ka DW142

Niedziela, 17 czerwca 2018 · dodano: 17.06.2018 | Komentarze 9

Po wtorkowej wyprawie do puszczy Bukowej na drugi dzień miałem problemy z prawym kolanem na szczęście drugie zmiany w pracy uniemożliwiały mi jazdę i to był plus bo inaczej bym był wściekły jak bym musiał siedzieć w domu.Sobotę całą poświęciłem jeszcze dla Iwonki i wracając chyba wydziałem na czwartym peronie w Szczecinie wracającego Marka i Jurka z Zielonej Góry a dziś miały być dwa etapy ale doszło do jednego solowego .Ruszyłem w kierunku Marianowo przez Strachocin i Pęzino a tam zrobiłem zapasy na dalszą trasę a dziś planeta dawała się we znaki.
Robaczek na drodze do Ulikowa
Robaczek na drodze do Ulikowa © strus
Pęzino (niem.Pansin)
Pęzino (niem.Pansin) © strus

Przed południem temperatura wynosiła już 27 stopni co odczułem gdy z Marianowa przez Dzwonowo zawitałem na "Berlince" zwanej "Chociwelką" a właściwie to Droga Wojewódzka 142 i podczas jazdy na odkrytych terenach po wiaterek i w pełnym słońcu to czacha dymiła.

Od maja 2017 roku wielokrotnie jeździłem po remontowanej tej drodze ale dziś pierwszy raz i to na dodatek na końcówkę remontu na drodze od strony Starej Dąbrowy został usypany wał a gdy wjechałem na wiadukt nad DW 106 zobaczyłem że do końca remontu to jeszcze trochę czasu minie a termin upływa w tym miesiącu a przy Łęczycy na dolę trzeba jeszcze popracować.
Wał na DW 142
Wał na DW 142 © strus
Prace przy węźle Łęczyca
Prace przy węźle Łęczyca © strus

Miałem w planach pojechać do węzła Rzęśnica ale gdy dojechałem do Strumian niebo nad Szczecinem bardzo źle wyglądało a prognozy pogody zapowiadały burze po godzinie trzynastej więc skierowałem się w drogę ku domowi odbijając na Sowno a dalej przez Smogolice docieram do Żarowa i w okolicach Stargardu niebo nie takie ciemne więc pojechałem jeszcze przez Grzędzice do Lipnika i do domu i okazało się że zdążyłem przed burzą i mocna ulewą.Teraz czekam do jutra czy znowu kolano się odezwie jak nie to będzie trzeba w tygodniu kilka pięćdziesiątek po pracy zaliczyć.

Stargard,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Pęzino,Czarnkowo,Marianowo,Trąbki,Dzwonowo,DW 142,Sowno,Smogolice,Żarowo,
Grzędzice,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Berlin ...ka DW142

| 21:57 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj no widzę że w tym roku zrobisz znacznie więcej km niż w ubiegłym, graty za 5K .
| 21:12 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj Świetny ten zamek. Również dołączam się do gratulacji - motywacja, motywacja, motywacja :-))
| 12:39 poniedziałek, 18 czerwca 2018 | linkuj Dzięki WSZYSTKIM
| 18:16 niedziela, 17 czerwca 2018 | linkuj Kręci się, kręci te kilometry. Bardzo ładnie :). Ja miałam dziś jazdę w temp. 32 stopni. Czacha dymi :D.
| 18:11 niedziela, 17 czerwca 2018 | linkuj Również "gratki" za 5k.
marekburdzy
| 17:37 niedziela, 17 czerwca 2018 | linkuj Pięknie piękne
Masz zacięcie do tych pięćdziesìątek po pracy
Szkoda źe się nie ujawniłeś na dworcu:))
| 16:22 niedziela, 17 czerwca 2018 | linkuj Także i ja dołączam się do gratulacji - świetny opis długiej wycieczki plus fajne zdjęcia - tak trzymać !
| 15:44 niedziela, 17 czerwca 2018 | linkuj Ładny robaczek i ładny dystans, gratki za 5000 :)
| 14:21 niedziela, 17 czerwca 2018 | linkuj Gratulacje z okazji 5 k! A u nas żadnej burzy nie było, dalej susza ...