Wtorek, 19 czerwca 2018 · dodano: 19.06.2018 | Komentarze 1

Wczoraj po pracy odstraszył mnie deszcz od jazdy ,dziś też chmury straszyły ale tym razem wyruszyłem i postanowiłem przejechać pięćdziesiątkę  żeby nie zmoknąć i to się udało.Ruszyłem do gminy Kobylanka ale tym razem zaczynając od DDR-ki na Motaniec którą jadę do końca a następnie do końca szosy asfaltowej w Niedźwiedziu pod Zdunowo gdzie zawracam i jadę w przeciwnym kierunku do Reptowa pod przejazd kolejowy na drodze do Cisewa.

Przez przejazd nie mogłem się przedostać na druga stronę a że na czasie mi zależało zawróciłem i pojechałem do DDR-ki w Kobylance a nią do Lipnika gdzie odbiłem przez Grzędzice do Żarowa i do domu.Przed Lipnikiem kolejne utrudnienia dla rowerzystów,mały objazd bo odcinek chyba pięćdziesięcioletniej DDR-ki zostanie przeniesiony bo szosę poszerzają.
DDR-ka Kobylanka - Morzyczyn
DDR-ka Kobylanka - Morzyczyn © strus
Utrudnienia w okolicy Lipnika
Utrudnienia w okolicy Lipnika © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,