Wtorek, 24 kwietnia 2018 · dodano: 24.04.2018 | Komentarze 3

Wczorajszą pięćdziesiątkę po pracy niestety uniemożliwił deszcz ale dziś szybko po pracy do domu i natychmiastowy wyjazd .Znowu w tym samym miejscu spotkałem kolegę autobusem ale tym razem nie chciał się założyć kto będzie pierwszy w Strumianach i wyczuł pismo nosem bo znowu by musiał postawić whisky chodź tym razem przegram minimalnie bo jakieś 30 sekund.Później przez las pojechałem do DW 142 a nią do dojazdu pożarowego 35.
Wjazd na dojazd pożarowy 35
Wjazd na dojazd pożarowy 35 © strus
Pierwsze 25 kilometrów to jazda pod wiatr lub boczny i gdy już miałem wjechać w DP 35 pomyślałem po co mam walczyć z gruntowymi drogami jak mogę pojechać z wiaterkiem po gładkim nowym asfalcie dlatego zawróciłem i remontowaną "Chociwelką" pojechałem do wiaduktu przy Warchlinie .
Remontowany most nad rzką Iną
Remontowany most nad rzeką Iną © strus

I tak jak w ostatni sobotę z DW 142 zjeżdżam przy węźle Warchlino - Siwkowo i jadę do domu przez Małkocin i Klępino i zaliczam prawie idealnie pięćdziesiątkę. Kolejne dwa dni chyba przymusowe bez roweru bo zapowiadają deszcze ,no chyba coś się zmieni a od czwartku mam osiem dni wolnego :)
Santa Maria w Makocinie
Santa Maria w Makocinie © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,DW142,Siwkowo,Małkocin,Klępino,Stargard.