50-tka po pracy z Iwonką.

Piątek, 20 kwietnia 2018 · dodano: 20.04.2018 | Komentarze 4

Dziś łatwo nie było bo małżonka miała wolne i już rano mi oznajmiła że na parę kilometrów ze mną po pracy wyruszy,to jej dopiero pierwszy wyjazd w tym roku,rozpoczeliśmy od DDR-ki na Żarowo a następnie pojechaliśmy do Grzędzic gdzie Iwonka oznajmiła że jedzie na cmentarz a ja ma sobie zrobić rundkę i po nią przyjechać i że mam pamiętać że mimo pięknej pogody po pracy ma jeździć tylko maksymalnie 50 km.

Ruszyłem do DDR-ki w Lipnika a nią do Motańca a następnie przez Kałęge do końca szosy w Niedźwiedziu pod las w kierunku Zdunowa gdzie zawróciłem i przez Reptowo pojechałem do Kobylanki żeby wrócić na DDR-kę którą jadę do Lipnika a tam odbijam na Grzędzice żeby ponownie się spotkać z małżonką.

Iwonka sprawdziła mi licznik i nie zgodziła się na większy kilometraż dla mnie a dalej prawie taką samą drogą wróciliśmy do domu.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,