• Kalorie 1962kcal

Piątek, 16 marca 2018 · dodano: 16.03.2018 | Komentarze 3

Trzy godziny snu,osiem godzin pracy i od razu pojechałem stoczyć nierówną walkę z dokuczliwym wiatrem żeby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy.Żeby nie było standardu czyli gminy Kobylanka tym razem ruszyłem droga którą wczoraj wracałem a mianowicie dojazd do remontowanej "Chociwelki" w Siwkowie i zameldowanie się po 12 kilometrach na niej żeby po pierwszym ciężkim odcinku z rozkoszą delektować się jazda przez kolejne 11kilometrów z przyjaznym wiatrem przejeżdżając po remontowanym moście nad rzeka Ina w okolicy Sowna gdzie ponownie wylała rzeka po trzydniowych opadach.
Remontowany most nad rzeką Iną
Remontowany most nad rzeką Iną © strus

Jak powyżej napisałem że po relaksującej jeździe przez 11kilometrów po asfalciku odbijam na dojazd pożarowy 39 który był dziś w bardzo dobrym stanie i dojeżdżam na krótki odcinek na dojazd pożarowy 40 żeby zawitać na drodze głównej do Reptowa czyli kolejny i ostatni dziś dojazd pożarowy 32.Reptowo wita mnie "hotelem" dla Ukraińców pracujących przy borówkach.

"Hotelik" dla Ukraińców w Reptowie. © strus
Z Reptowa kieruję się do DDR-ki w Kobylance którą wracam do Stargardu z zajechaniem na promenadę nad J.Miedwie i ciężką jazdą pod czołowy wiatr do samego domu.
Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,DW 142,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.