Wiatr,wiatr i teren .

Niedziela, 18 marca 2018 · dodano: 18.03.2018 | Komentarze 5

Kolejny dzień w którym dokucza zimny silny wiatr dlatego zanim zdecydowałem się na kierunek jazdy zrobiłem rundkę po mieście żeby zobaczyć jak z nim powalczyć i wymyśliłem że pojadę inaczej niż w piątek żeby jak najmniej jechać pod wiatr na terenie otwartym,żeby chodź trochę chroniły mnie jakieś drzewa rozbijające silny wiatr a niemiecka stronka prognozowała prędkość wiatru do 55kh/h.

Zanim dotarłem do DDR-ki w Zieleniewie najpierw przez Giżynek docieram do strefy przemysłowej w Kluczewie gdzie kieruję się p rzez Skalin do Wierzchlądu i ten odcinek był super.Kolejne pięć to dojazd do ścieżki rowerowej którą jadę do końca w Motańcu za stacją paliw wjeżdżam w las na dojazd pożarowy 48 który prowadzi mnie do samych Jezierzyc a po drodze w końcu spotykam pierwszych bikerów.
Dojazd pożarowy 48 w kierunku Jezierzyc
Dojazd pożarowy 48 w kierunku Jezierzyc © strus
Jezierzyce (niem. Jeseritz) Poniemiecki cmentarz przy ul. Wiewiórczej
Jezierzyce (niem. Jeseritz) Poniemiecki cmentarz przy ul. Wiewiórczej © strus

Gdy poczułem znowu szosę zrezygnowałem z dojazdu przez las do DK 10 i wybrałem przejazd do DW 119 żeby zawitać w Płoni a tam pojechałem w kierunku Zdunowa gdzie nabrałem ochoty na remontowaną "Chociwelkę" od węzła Rzęśnica i nawet ruszyłem w jej kierunku jadąc Wiślaną a tam gdy ujrzałem stan dojazdu pożarowego 40 pomyślałem po co masz się męczyć z wiatrem jedź przez las .Droga była dobra do krzyżówki z dojazdem pożarowym 39 a dalej przez wywózkę drzewa było sporo dziur i pozostałości po wycince.
Dojazd pożarowy 40 - odcinek brukowy
Dojazd pożarowy 40 - odcinek brukowy © strus
Od tej krzyżówki jadę do Cisewa przez Wielichówko a gdy wyjechałem z lasu w Wielichówku poczułem mocno wiatr że dwukrotnie "rzuciłem" na głos mięsem i postanowiłem kontynuować jazdę leśnymi drogami i to się szybko zemściło.Okolice dawnego bobrowego tartaku to droga masakra, raczej do prowadzenia roweru albo jazda jak ja to nazywam hulajnogą.Musiałem się męczyć aż do bruku w Grzędzicach Majątek.Ostatni etap to dojazd do DDR-ki w Lipniku i powrót do domu z nadzieją na dobrą pogodę w środę bo ma wolne.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Płonia,
Zdunowo,Wielgowo,Wielichówko,Cisewo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Wiatr,wiatr i teren

| 22:04 poniedziałek, 19 marca 2018 | linkuj O, ten tajemniczy bruk na drodze Wielgowo-Sowno. Zawsze mnie zastanawia dlaczego akurat tam i na tak krótkim kawałku.
damian
| 19:39 niedziela, 18 marca 2018 | linkuj Zimny wiatr dokucza, ale Ty nie chowasz głowy w piasek! Pozdrawiam ;-)
| 18:31 niedziela, 18 marca 2018 | linkuj Ładne widoki ale bruku nie lubię
| 17:16 niedziela, 18 marca 2018 | linkuj Na zdjęciach nie widać tego mroźnego wichru, ale było z czym walczyć.
| 16:38 niedziela, 18 marca 2018 | linkuj Barwny opis ciekawej wycieczki i jak widać wiatr nie jest dla Ciebie żadną przeszkodą w odbywaniu długich wycieczek w świetnym tempie. Cmentarne nagrobki z Jezierzyc to chyba pozostałość jeszcze z XIX wieku ?