Tour de Miedwie

Niedziela, 11 marca 2018 · dodano: 11.03.2018 | Komentarze 8

Gdy wyjechałem było jak na wolną niedzielę dość późno a temperatura to dwanaście kresek ponad zerem a ja w Kluczewie wjeżdżam na
drogę wojewódzką nr 106 i do samych Pyrzyc jadę pod górki walcząc z czołowym wiatrem .Wiatr dokuczał że na 24-tym kilometrze odbiłem na chwilę ze 106-ski żeby zmienić kierunek  jazdy i odpocząć jadę przez Ryszewo i Brzezin.
Ryszewo (niem.Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV
Ryszewo (niem.Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV © strus
Wracam na główną drogę i zanim skierowałem się na kolejną drogę wojewódzką tym razem 119 zajeżdżam pod basztę żeby była jakaś fotka na bloga.
Pyrzyce (niem.Pyritz) Baszta Sowia (Więzienna, Krzywa) wzniesiona w latach 1350 – 1360 © strus
Droga wojewódzka 119
Droga wojewódzka 119 © strus
Gdy zawitałem na kolejnej wojewódzkiej w końcu jazda była przyjemnością na koniec tej zimy w pięknym słońcu z wiaterkiem w plecy i tak aż za Stare Czarnowo gdy odbiłem na Kobylankę przez Kołbacz.
Żabów (niem.Sabow)Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus

W Kobylance wjeżdżam na DDR-kę która od pierwszego zjazdu na promenadę nad J.Miedwie dziś była koszmarem przez duże ilości spacerowiczów i niedzielno - słonecznych rowerzystów jadących jak święte krowy w Indiach więc w Lipniku uciekam kierując się do DDR-ki w Żarowie przez Grzędzice na której było to samo a na dodatek na odcinku 3,5 km spotkałem dziewięć osób prowadzących rowery a gdy trzy panie zajęły całą ścieżkę zwróciłem im uwagę że to droga w odpowiedzi usłyszałem że one pod wiatr nie będą się męczyć .....
Staw w Grzedzicach w okolicy kościoła
Staw w Grzedzicach w okolicy kościoła © strus
Stargard,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,
Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA: Tour de Miedwie

| 22:04 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj Przy takiej pogodzie niestety trzeba się liczyć z rowerowym pospolitym ruszeniem, łącznie z krowiastymi pańciami ;-). Inna sprawa, że Twojemu tempu trudno dorównać. Pozdrawiam po weekendowym wypadzie narciarskim w Sudety.
| 14:25 poniedziałek, 12 marca 2018 | linkuj Jak zwykle fajnie popatrzeć na bogactwo zdjęć, które wklejasz. Pyrzyce to jeden z moich tegorocznych celów.
| 22:39 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Pamiętam te słoneczne weekendowe horrory na DDRce nad Miedwie. Też zawsze wiałem jak szybko się dało w bok ;)
| 20:39 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Całkiem ciekawie po drodze.
| 17:02 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Twoje wpisy to niezły turystyczny przewodnik po mniej lub bardziej bliskiej okolicy tym lepszy, bo wzbogacony zdjęciami.Porażające tempo jazdy.
| 16:10 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Fajne te ruiny...
marekburdzy
| 16:07 niedziela, 11 marca 2018 | linkuj Widzę też dzisiaj nie próźnowałeś:))