Przed Szczecinem,zakupy.

Sobota, 10 marca 2018 · dodano: 10.03.2018 | Komentarze 1

Szybka rundka przed wyjazdem na zakupy do Szczecina ,tym razem żeby było szybciej wybrałem Speedera i ruszyłem do Przemocza przez Smogolice po załatwieniu sprawy na Oś.Chopina.Dawno nie używałem tego "konia" i jakoś mi się dziwnie jechało pierwsze kilometry ale za to gdy opuszczałem Smogolice zaświeciło słońce i zrobiło się miło
Sowno (niem,Hinzendorf) Kościół filialny p.w. św. Marii Magdaleny z 1888 r z nowym zegarem © strus
W Przemoczu zawróciłem i gdy dojechałem do remontowanej "Chociwelki" przejechałem się po niej przez remontowany most nad rzeką Ina do wiaduktu w okolicy Strumian gdzie po kiepskiej drodze wracam do Sowna.
Remontowany most nad rz.Iną w okolicy Sowna
Remontowany most nad rz.Iną w okolicy Sowna © strus
W Sownie zatrzymałem się na chwilkę przy ostatnim fragmencie zniszczonego w 1978 roku przez wichurę wiatraka Koźlaka który był tu od 1851 roku należącego do rodziny Hinzendorf
Speeder z kołem młyńskim w Sownie
Speeder z kołem młyńskim w Sownie © strus
Wracam na główny szlak i jadę do Żarowa z pominięciem Poczernina czyli tą samą droga a następnie odbijam na Grzedzice żeby zameldować się w Lipniku na DDR-ce i wrócić do domu.
NIESTETY ZAKUPY ODZIEŻY ROWEROWEJ NIEUDANE PONIEWAŻ NIE BYŁO ROZMIARU XXL  :(
Trzeba będzie znowu skorzystać z internetu.
Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,DW142,Sowno,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.