Z trzema bólami

Niedziela, 18 lutego 2018 · dodano: 18.02.2018 | Komentarze 9

Jak w ostatni weekend sobotę spędziłem na sportowo przed TV i tym razem Kamil zdobył ZŁOTO a  dziś ruszyłem nie w pełni sprawny bo męczyły mnie trzy bóle:gardło,plecy i najgorszy podczas jazdy ból głowy.Po 5km po mieście ruszam ponownie w kierunku remontowanej "Chociwelki" przez Klępino i Małkocin.
Stargard- Baszta Jeńców (Baszta Kowalska) wysokości 13 m,  zbudowana w XIV/XV w.
Stargard- Baszta Jeńców (Baszta Kowalska) wysokości 13 m, zbudowana w XIV/XV w. © strus
Stargard -  Krzyż pokutny
Stargard - Krzyż pokutny © strus
Remontowana DW 142 -węzeł Siwkowo
Remontowana DW 142 -węzeł Siwkowo © strus
"Chociwelką" jadę nico ponad 5 km i zjeżdżam z niej na krzyżówce z DW 141 w kierunku Sowna a dam udaję się na dojazd pożarowy 32 i kieruje się do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo po mocno zniszczonej drodze która dała mi popalić aż do drogi w Wielichówku.
Cisewo -Śnieżyczka przebiśnieg
Cisewo -Śnieżyczka przebiśnieg © strus

Z Reptowa przez Niedźwiedź jadę do DDR-ki w Motańcu a wjeżdżając do Kobylanki zauważyłem kilku bikerów w strojach STC wyjeżdżających  już z Kobylanki ,po przejechaniu przez wioskę zaczynam ścigać peleton przed mną co mi się udało bo od Zieleniewa jechaliśmy do Lipnika razem a następnie odbiłem na Żarowo przez Grzędzice żeby zawitać na DDR-ce do Stargardu.
Kolejne objawy wiosny - jaki to kwiatek?
Kolejne objawy wiosny - jaki to kwiatek? © strus
Leki które zaaplikowałem sobie przed wyjazdem dopiero zaczęły działać gdy dojechałem do Reptowa a wcześniej mimo braku wiatru jechało mi się ciężko ale wizja kolejnych dni bez roweru przez drugą zmianę zwyciężyła dlatego pojechałem rundkę chodź w piątek miałem inny plan i więcej kilometrów.
Przydrożny kamień milowy w Stargardzie
Przydrożny kamień milowy w Stargardzie © strus

Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA: Z trzema bólami

| 20:41 czwartek, 22 lutego 2018 | linkuj Po ostatnich wiadomościach od Ciebie życzę szybkiego powrotu do zdrowia i ma się rozumieć na rower.
| 09:01 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj Uważaj na siebie i kuruj się. Ból głowy jest niepokojący. Ładne zdjęcia krzyża i kamienia milowego, bardzo ciekawe obiekty.
| 08:23 poniedziałek, 19 lutego 2018 | linkuj strus, to gratuluję. Ja się w piątek załatwiłem, wczoraj po południu nawet miałem czas, by wyjść i kusiło. Ale dałem sobie spokój. Dzisiaj też autem... :(
| 20:59 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj Niepokojąco zabrzmiał tytuł wpisu do wycieczki ale dane liczbowe szybko mnie przekonały, że nie jest tak źle. Twardy jesteś, brawo ! Zapachniało wiosną vide fotki) a prognozy na bliskie dni nie są niestety wiosenne.
| 17:01 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj Chyba w piątek mnie delikatne przewiało
| 16:42 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj Gardło bolało pewnie od dopingowania Kamila, głowa - wiadomo (złoty medal!), ale skąd ból pleców?
| 16:17 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj Nieźle pokręcone jak na obolałego :)
jurektc
| 15:36 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj Oby te kwiaty były prorokiem wiosny :D