• Kalorie 2073kcal

50-tka po pracy

Piątek, 16 lutego 2018 · dodano: 16.02.2018 | Komentarze 1

Dziś rano gdy szedłem do pracy zobaczyłem duże ilości śniegu nie liczyłem że po pracy uda mi się wyskoczyć na rundkę ale gdy wracałem po śniegu prawie nie było śladu a słoneczko pięknie świeciło a na dodatek temperatura w mieście wynosiła plus siedem stopni.Dziś całkowicie inaczej zrobiłem rundkę bo w przeciwnym kierunku czyli na początek dojazd do DDR-ki w Witkowie Drugim z której dojrzałem ponownie duże rozlewisko rzeki Iny i postanowiłem tam pojechać żeby zobaczyć z bliska.
Rozlewisko rzeki Iny między Witkowem a Tychowem
Rozlewisko rzeki Iny między Witkowem a Tychowem © strus
Zachęcony że z naprzeciwka przyjechał samochód postanowiłem spróbować przedostać się na drugą stronę Iny czyli do Tychowa. Bardzo ciężko było tylko do samej rzeki Iny bo było trochę grząsko i niektóre płyty jumbo były poprzestawiane i lekko ruchome.Po drugiej stronie o wiele lepsza droga chodź woda była przy samych płytach a jazda między nimi niemożliwa.

Po ciężkiej przeprawie z Tychowa przez Sułkowo a następnie Ulikowo docieram do Kiczarowa gdzie miałem zamiar droga gruntową pojechać do Kicka ale się nie udało i dopiero nielubianą DW 106 udało się.Pogoda wyśmienita,słoneczko a temperatura waha się między 5,5 - 7,5 stopnia z lekkim wiaterkiem.Oprócz utrudnień w okolicy Iny kolejnym było przejechanie przez zalane  wodą Kiczarowo .
Kicko (niem.Kietzig)Dzwonnica i pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej
Kicko (niem.Kietzig) Dzwonnica i pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus
Kicko (niem.Kietzig) Kościół filialny p.w. MB Częstochowskiej z XV w.
Kicko (niem.Kietzig) Kościół filialny p.w. MB Częstochowskiej z XV w. © strus
Z Kicka wracam na DW 106 którą jadę do remontowanej ''Chociwelki" i to po kolejnym bardzo nielubianym odcinku drogi z bardzo dużym ruchem aut i na dodatek jeszcze wycięto prawie wszystkie drzewa które zalegają przy szosie.Przed węzłem Łęczyca odbijam w kierunku Storkówka ale żeby dotrzeć do asfaltowej drogi musiałem pokonać około 1,5 km błota budowlanego a tak wyglądałem po zaliczeniu tego odcinka drogi mimo że jechałem ostrożnie.

Jak już poczułem twardą drogę pod kołami to przez Małkocin docieram do Klępina gdzie odbijam na kolejne rozlewisko rzeki Ina które tym razem było przejezdne bez jakichkolwiek przeszkód wodnych ale słonko już się schowało za chmurami......

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Tychowo,Sułkowo,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Kiczarowo,Grabowo,Kicko,Łęczyca,Storkówko,