Środa, 14 lutego 2018 · dodano: 14.02.2018 | Komentarze 2

Meteorologom kolejny raz nie sprawdziła się wczorajsza prognoza pogody na dzień dzisiejszy ponieważ zapowiadano 5 stopni i jak wczoraj słoneczny dzień a tu od rana mróz , mgły i wszystko pokrywający szron ale po pracy ruszyłem do gminy Kobylanka na kolejna pięćdziesiątkę zaczynając od DDR-ki na Żarowo am następnie przez Grzędzice docieram do ścieżki rowerowej w Lipniku i jadę na promenadę nad J.Miedwie.
DDR-ka do Żarowa
DDR-ka do Żarowa © strus
Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus

Wracam na DDR-kę i jadę na rundkę po gminie Kobylanka , z obiecanych 4-5 stopni na plusie rundkę pokonuje w temperaturze poniżej zera a mianowicie minus 1,9 na większości trasy.Gdy próbuje jechać szybko zimno bardziej dokucza a byłem ubrany jak wczoraj i było
OK.Gdy wróciłem moje ciało całe było zimne co mi się zdarzyło pierwszy raz i od razu biorę gorący prysznic a później ciepły zasłużony obiadek z małżonka w dzień zakochanych [od 1987r.]

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,