50-tka po pracy i chorobie.

Poniedziałek, 26 lutego 2018 · dodano: 26.02.2018 | Komentarze 4

Po siedmiu dniach na L4 dziś wróciłem do pracy i na rower.Wahałem się aż do powrotu do domu czy po pracy mam wyskoczyć na rundkę czy nie, tym bardziej że chorobo do końca nie odpuściła ale kolejne dni mają ponoć być bardziej mroźno i to przechyliło szlę że ruszyłem na rundkę ale po głowie chodziła mi jeszcze myśl żeby zrobić mniej niż standardową pięćdziesiątkę.Ruszyłem DDR-ka na Żarowo a dalej jak to zimą po pracy przez Grzędzice do DDR-ki na Motaniec gdzie kieruję się do Cisewa przez Niedźwiedź i Reptowo.Jadąc postanowiłem że zatrzymam się max dwa razy na jakieś fotki żeby na blogu nie było pusto.Pierwszy przystanek był na 31 kilometrze w Cisewie przy oznakach nadchodzącej wiosny ale tym razem w innym miejscu.

Po krótkiej sesji wracam na ścieżkę rowerową w Kobylance i jadę nią do domu  z drugim przystankiem przed przeprawą nad S 10 miedzy Zieleniewem a Lipnikiem,tak dobrze mi się jechało że zaliczyłem całą pięćdziesiątkę chodź zimny wiatr trochę dokuczał.
Kładka nad S10
Kładka nad S10 © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipbik,Stargard.
MAPKA: 50-tka po pracy i chorobie.

| 07:31 sobota, 3 marca 2018 | linkuj Mimo uroczych zdjęć wieszczących wiosnę na wiosnę z ciepłymi dniami musimy nieco poczekać. Słuszne są uwagi Twoich znajomych na temat ryzykownej jazdy pod chorobie:(
| 14:58 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Uważaj na siebie Darek, jeszcze mrozy trzymają, zdrowia szkoda :-)
| 17:52 poniedziałek, 26 lutego 2018 | linkuj Fajnie, że znowu śmigasz na rowerku :)