W końcu nie po pracy.

Niedziela, 11 lutego 2018 · dodano: 11.02.2018 | Komentarze 4

Sobota spędzona na sportowo przed telewizorem [skoki oraz mecze Pogoni i Bayernu] bo musiałem odpocząć po ciężkim tygodniu pracy zakończone na dodatek pięćdziesiątkami na rowerze a dziś ubrany w nową bieliznę termalna ruszyłem w kierunku remontowanej "Chociwelki" ale tym razem tylko przez nią przejeżdżałem na drugą stronę.Pierwszy raz przy powstającym węźle Siwkowo aby dojechać
do Warchlinka.
Parafia Greckokatolicka p. w. św. Jozefata Kuncewicza w Stargardzie
Parafia Greckokatolicka p. w. św. Jozafata Kuncewicza w Stargardzie © strus
Nowy wiadukt przy węźle Siwkowo
Nowy wiadukt przy węźle Siwkowo © strus
Z Warchlinka postanowiłem spróbować dostać się początkowo przez pole a następnie przez leśne ścieżki do wioski o nazwie Dąbrowica.Na polu nie było źle i pierwsze metry w lesie znośne ale za dojazdem pożarowym 27 zaczęły się kłopoty z zamarzniętymi koleinami aż do samej Dąbrowicy.
Droga do Dąbrowicy
Droga do Dąbrowicy © strus
DĄBROWICA (niem.Damerfitz, Damerbitze)Remiza i Kościół filialny p.w. NSPJ, zbudowany w latach 1879 – 1880 © strus
Po walce "z pagórkami" na drodze skierowałem się do Tarnowa gdzie postanowiłem że pojadę do Goleniowa a następnie jak ostatnim razem skieruję się do Bolechowa .
Bolechowo (niem.Diedrichsdorf) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
W Bolechowie mała korekta trasy co do ostatniej w tym rejonie a mianowicie nie jadę do Stawna a odbijam w las i kieruje się do ruin młyna wodnego nad rzeczką Wisełką gdzie gdy robię kilka fotek podjeżdża  sześciu bikerów z Goleniowa.
Bącznik (do 1945 Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego
Bącznik (do 1945 Dieckmühl) Ruiny młyna wodnego © strus

Chwila rozmowy i ruszam w drogę powrotną do domu kierując się na początku ponownie do remontowanej "Chociwelki''tym razem przy budowanym węźle Strumiany zatrzymując się na chwilę nad rzeką Ina w okolicy Łęska.
Rzeka Ina w okolicy Łęska
Rzeka Ina w okolicy Łęska © strus
Budowa węzła Strumiany
Budowa węzła Strumiany © strus
Od Podlesia w Sownie to drugi ciężki odcinek dzisiejszej trasy który trwał aż do samego Stargardu a to przez jazdę non stop pod czołowy wiatr i pod wzniesienie za Smogolicami długości 1600m dość strome.Jutro przymusowa przerwa a we wtorek wolny mam nadzieję na sprzyjająca pogodę.
Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Warchlinko,Dąbrowica,Rożnowo Nowogardzkie,Zagórce,Tarnowo,Danowo,Podańsko,Goleniów,
Zabród,Bolechowo,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.
MAPKA: W końcu nie po pracy.