• Temperatura -0.8°C
  • Kalorie 2056kcal

Piątek, 9 lutego 2018 · dodano: 09.02.2018 | Komentarze 4

Tak jak wczoraj obserwowałem nawierzchnie okolicznych DDR-rek ta w strefę przemysłowej w Kluczewie była najczystsza i pojechałem do niej bardzo wydłużoną drogą bo najpierw runda po mieście a następnie przez Witkowo Drugie i Kluczewo docieram na poradzieckie lotnisko.
Młyn w Kluczewie
Młyn w Kluczewie © strus
Jadę ulicą która powstała na pasie startowym z zamiarem sprawdzenia drogi na Warnice która niestety była mocno zabłocona przez ciągniki i zamiast wrócić drugim całym pasem startowym to ja wybrałem pas dojazdowy z nieistniejących już hangarów który szybko mi się skończył bo został rozebrany o czym nie wiedziałem i męczyłem się po drodze z gruzem,lodem i błotkiem które okleiło mi świeżo wyczyszczony rower aż do DDR-ki na ul.Metalowej.
Jeszcze istniejący pas startowy
Jeszcze istniejący pas startowy © strus
DDR-ką jadę do Golczewa a tam odbijam w kierunku DDR-ki w Zieleniewie jadąc lekko wydłużoną drogą przez Wierzchląd i okropnie dziurawe Kunowo a w Zieleniewie najeżdżam na promenadę nad J.Miedwie.
Kunowo (niem.Kunow)Pomnik poświęcony poległym niemieckim mieszkańcom wsi w czasie I wojny światowej. © strus
Nad J.Miedwie w Morzyczynie
Nad J.Miedwie w Morzyczynie © strus
Z promenady wracam na DDR-kę i po obliczeniach wychodziło mi że wracając przez Żarowo standardową pięćdziesiątkę zaliczę a w Lipniku przypomniałem sobie że mam sprawę do załatwienia na Moniuszki i musiałem poszukać brakujących kilometrów po mieście.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA: 50-tka po pracy

| 21:28 piątek, 9 lutego 2018 | linkuj Twoje pięćdziesiątki to prawdziwy ale sportowy nałóg. Chyba mało kto byłby zdolny do tego typu wyczynu mając na uwadze fakt, że ten Twój klasyk ma miejsce po pracy. Twoje zdjęcia wykonywane smartfonem są zupełnie dobrej jakości a moje zrzędzenie na temat fotki z żurawiami było spowodowane tym, że osobiście tych żurawi nie mogłem dostrzec i jedynie sokole oczy Kuby wypatrzyły je daleko na horyzoncie, zatem zupełnie nieźle spisał się zoom mojego Nikona skoro potrafił tak mocno przybliżyć te ptaki.
jurektc
| 20:07 piątek, 9 lutego 2018 | linkuj Masz zdrowie kolego.
marekburdzy
| 18:18 piątek, 9 lutego 2018 | linkuj Trasa wytyczona prawie idealnie 50 to 50 ani kilometra więcej:)
| 17:53 piątek, 9 lutego 2018 | linkuj Za parę dni będzie trochę cieplej :)