Wietrzna ciepła styczniowa niedziela.

Niedziela, 28 stycznia 2018 · dodano: 28.01.2018 | Komentarze 7

MAPKA: Wietrzna ciepła styczniowa niedziela.
Dość późno wyjechałem mimo wolnej niedzieli ale musiałem odespać ostatni tydzień i po rundce po mieście gród opuszczam przez Bramę Wałową i kieruję się remontowanej "Chociwelki" po raz kolejny tym razem przez Klępino i Małkocin.
Stargard - Brama Wałowa z I poł. XV w.
Stargard - Brama Wałowa z I poł. XV w. © strus
Na DW 142 wjeżdżam przy nowo powstającym węźle Siwkowo i zaczyna się mój dzisiejszy koszmar czyli jazda pod bardzo silny wiatr według wetteronline w porywach nawet do 60 km/h   na dodatek na otwartym terenie i tak cztery kilometry dopóki nie wjechałem między drzewa .Trochę było lepiej ale tylko do wiaduktu na Strumiany gdzie jadę wydłużoną drogą przez Sowno.
Miejsce po byłym wiadukcie w okolicach Poczernina.
Miejsce po byłym wiadukcie w okolicach Poczernina. © strus
Rozlewisko rzeki Iny w okolicy Sowna
Rozlewisko rzeki Iny w okolicy Sowna © strus

Od wiaduktu na Strumiany drzewa nie osłaniały bo silnie wiało czołowo że gdy przejechałem około 5km i dotarłem do odcinka zwanego :
"Drogowy Odcinek Lotniskowy Kliniska (Szczecin)" miałem już dość aż mnie głowa rozbolała i gdy zatrzymałem się miałem ochotę wracać bo byłoby z wiatrem ale sprawdziłem na mapie ile mam do węzła Rześnica i postanowiłem się męczyć dalej,chwilami tak mocno wiało że ciężko było mi utrzymać prędkość powyżej 15km/h.Na moment nawet zjechałem bliżej lasu ale jakoś dojechałem i gdy zanurzyłem się w lesie od razu duża ulga mimo że droga do Wielgowa to "ser szwajcarski" zalany wodą.
Drogowy Odcinek Lotniskowy Kliniska (Szczecin)
Drogowy Odcinek Lotniskowy Kliniska (Szczecin) © strus
Węzeł Rześnica
Węzeł Rześnica © strus
Z Wielgowa kieruję się już w lepszych warunkach do DK 10 w Płoni i po 40 kilometrach w końcu jadę i odpoczywam do samego Motańca gdzie odbijam na Reptowo i wracam na DDR-kę w Kobylance a następnie samotnie jadę ścieżką rowerową do Lipnika i nie mijam żadnego bikera mimo niedzieli i ładnej pogody poza tym wiatrem.
Kobylanka (niem.Kublank) Kościół parafialny p.w. św. Antoniego zbudowany w 1934-1936 r © strus
W Lipniku jak to ostatni często bywa odbijam do DDR-ki w Żarowie przez Grzędzice i wracam do Stargardu.Ciężka dzisiejsza wycieczka
była by zdecydowanie lżejsza żebym trasę przejechał w odwrotna stronę.Kolejny tydzień pracuje na rano ale zapowiadają opady i mocne wiatry ciekaw czy udam mi się zrobić jakąś rundę po pracy.
Stargard,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Sowno,Rzęśnica,Wielgowo,Zdunowo,Płonia,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

| 15:42 wtorek, 30 stycznia 2018 | linkuj Fajna ta brama
| 08:50 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Super dystans, mimo tego strasznego wiatru....
| 07:29 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Kronikarskie zacięcie - tak ładnie określił Marek Twój talent w opisywaniu wycieczek - już dawno to dostrzegłem i dlatego z dużą ciekawością zawsze czekam na kolejne wpisy. Tym razem wyraźnie przekroczyłeś tradycyjną pięćdziesiątkę - moje uznanie.
marekburdzy
| 18:41 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Miało być wykręciłeś dobry dystans w fajnym czasie
| 16:02 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Fotorelacja i opis profesjonalne zresztą jak zawsze, ja nie mam takiego zacięcia kronikarskigo
Dzisiaj wiatr dal nam popalic, ale wykręcił dobry dystans w fajnym czasie
| 15:42 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Niezły dystans ! kiedy się ustawisz z braćmi B i Damianem ?? :)
| 15:27 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Mimo niesprzyjającej pogody (wiatr) wyszła Ci dobra średnia i długi dystans. Faktycznie w lesie było dziś znacznie zaciszniej.