50 na 50

Środa, 24 stycznia 2018 · dodano: 24.01.2018 | Komentarze 4

Czekałem jak małżonka wyjdzie do pracy żeby w wolny dzień zaliczyć przy plusowej temperaturze dłuższy dystans ale dowiedziałem się że w "ten" dzień moja małżonka wzięła sobie dzień urlopu i musiałem się zadowolić standardową pięćdziesiątką bo Iwonka dała mi czas do piętnastej.Tym razem żeby nie było to jak zawsze po pracy szybko dotarłem do DDR-ki na Motaniec i zajechałem na promenadę nad
J.Miedwie.

Okolice mola w Zieleniewie
Okolice mola w Zieleniewie © strus
Wracam na ścieżkę rowerową i jadę nią do Kobylanki z przeszkodami wodnymi w kilku miejscach jak to bywa na tym odcinku nawet po małych opadach deszczu a tam tym razem jadę w stronę Kołbacza przez Bielkowo i Nieznań.

Zalana DDR-ka do Kobylanki w okolicy Oś.Zielonego.
Zalana DDR-ka do Kobylanki w okolicy Oś.Zielonego. © strus
Również nie miło się jechało DW 120 na odcinku za Bielkowem gdy wspinałem się pod dłuższy podjazd na której z góry lała się woda i gdy wyjechała za mnie ciężarówka z ogonem wodnym który mnie pokrył że musiałem ściągnąć okulary żeby coś widzieć postanowiłem nie jechać do Kołbacza a odbić na Żelewo w którym dawno nie byłem.Tam zajechałem nad J.Miedwie i pod stary kościółek.Nad jeziorem
bardzo dużo błota że nie mogłem podjechać ani podejść do brzegu.
Jezioro Miedwie w Żelewie.
Jezioro Miedwie w Żelewie. © strus
Żelewo (niem.Seelow, Selow)Kościół filialny p.w. MB Nieustającej Pomocy z k. XVII w © strus
Po krótkiej wizycie wracam do Bielkowa a tam tym razem do Morzyczyna jadę przez Jęczydół i melduje się na DDR-ce którą wracam do Lipnika że żeby na 50 urodziny zaliczyć 50 kilometrów jadę przez Grzędzice do DDR-ki w Żarowie i prosto do domu na uroczysty obiad.
Dla tego tytuł dzisiejszej rundki 50 km na 50 lat.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Żelewo,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,