Bliskie okolice

Niedziela, 21 stycznia 2018 · dodano: 21.01.2018 | Komentarze 7

Bliskie okolice czyli gmina Kobylanka ale tym razem nie po pracy ,ruszyłem po rundce na mieście na DDR-kę na Żarowo ale szybko z niej uciekłem bo wczorajsze błoto pośniegowe nie rozpuściło się lecz przeciwnie zamarzło nie nie było sensu się stresować odbiłem w kierunku DDR-ki na Motaniec bo miałem info że tylko wokół ronda 15 Południk jest nadal dużo śniegu a na DDR-ce prawie sam asfalt poza trzema miejscami a pierwsze to po zjechaniu z nad S10.
DDR-ka w okolicach S 10
DDR-ka w okolicach S 10 © strus
Kolejne utrudnienia to około 500 m przed Kobylanką aż zjechałem ze ścieżki na jezdnie i w Kobylance skierowałem się do Cisewa przez Reptowo licząc że za torami w Reptowie droga będzie w dobrym stanie i tak było.
Wieniec zgody w Kobylance w białej szacie.
Wieniec zgody w Kobylance w białej szacie. © strus
Gdy w Cisewie dojechałem do lapidarium zajrzałem w las na drogę do Wielichówka która wyglądała zachęcającą i po teście organoleptycznym postanowiłem nią pojechać.Skoncentrowany na wąskim szarym pasku docieram do centrum wioski z jednym utrudnieniem po wyjeździe z lasu i z prośbą dwóch panów ładujących drewno na przyczepę że w razie czego ich nie widziałem.
Droga Cisewo - Wielichówko
Droga Cisewo - Wielichówko © strus

Wracam do Reptowa i tam postanawiam że do DDR-ki pojadę wydłużoną drogą przez Niedźwiedź i Motaniec .Ścieżka czysta do Kobylanki a dalej jej nie widać pod gruba warstwą śniegu w całej Kobylance ,można było przejechać po bardzo wąskim czarnym pasku na chodniku .Na DDR-kę wracam w tym samym miejscu w którym jadąc do Kobylanki zjechałem i jadąc spokojnie w Morzyczynie przy Netto wyprzedziła mnie grypa ponad 20-stu bikerów z STC jadących szosą na zakazie B 9.Gdy przy stacji paliw zjechali na ścieżkę szybko ich dogoniłem i do ronda 15 Południk jechałem na przyczepkę a na koniec mała jeszcze rundka po mieście.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Kobylanka,
MAPKA: Bliskie okolice

| 11:39 poniedziałek, 22 stycznia 2018 | linkuj Kolejna solidna 50ka, sladu po problemach zdrowotnych już nie widać, świetnie! Nie wiem, czy lepiej spotkać złodziei drewna, czy napitych myśliwych ...
| 19:20 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Zaprasza wszystkich w moje strony ,ja wasze zaniedbałem przez zdrowie w ostatnich dwóch latach
może w tym roku będzie lepiej.Michał teraz to na Bukowa to masz rzut beretem a nie tak jak ja.
| 16:10 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Damian, jak pojedziemy do strusia to punktem zbornym będą Podjuchy. Hip hip hurra! ;)

Fajnie przejechana trasa w niefajnym towarzystwie, poniekąd - mam na myśli złodziei drzewa...
| 15:51 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj A ja osobiście nie zapisuję się na takie średnie. Gratulacje za systematyczne pokonywanie konkretnych dystansów i za foto-reportaże.
damian
| 14:46 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Struś będzie odwiedzony. Kwestia czasu... :D
jurektc
| 14:27 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Oczywiście jak zawsze Kuba ma racje :D
| 14:21 niedziela, 21 stycznia 2018 | linkuj Patrząc na Twoją średnią stwierdzam, że mógłyś jeździć z braćmi B i ich kolegami :)