Sobota, 16 grudnia 2017 · dodano: 16.12.2017 | Komentarze 4

Wczoraj gdy wróciłem przygotowałem dwa rowery do jazdy a dziś po pracy wybrałem Spider-a i ruszyłem na szybką pięćdziesiątkę  zaczynając jak to ostatnio zawsze bywa od jazdy DDR-ką na Żarowo i skierowaniem się na DDR-ke w Lipniku przez Grzędzice a następnie ścieżką rowerową jadę do końca w Motańcu.
Koniec DDR-ki w Motańcu
Koniec DDR-ki w Motańcu © strus
Przejazd pod DK1O w Motańcu
Przejazd pod DK1O w Motańcu © strus
Następnie robię rundkę po gminie Kobylanka zaczynając od przejazdu do Reptowa przez Motaniec a kolejny odcinek trasy to do końca szosy w Niedźwiedziu a tam nawrotka i przez Kałęge ponownie do Reptowa.
Jemioła w Niedźwiedziu
Jemioła w Niedźwiedziu © strus
Zanim wróciłem na DDR-kę w Kobylance jeszcze pojechałem do przejazdu kolejowego w Reptowie na drodze do Cisewa i dopiero
wtedy obrałem kierunek na dom.
Grzybki w Reptowie
Grzybki w Reptowie © strus

Stargard.Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik.
MAPKA: 50-tka po pracy
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

| 18:29 niedziela, 17 grudnia 2017 | linkuj Piątek był rzeczywiście bardzo ładny i słoneczny - wymarzona pogoda na wycieczkę po pracy, jeśli ktoś kończy pracę wcześniejszą porą. Mnie się podoba zdjęcie z jemiołą na drzewie.
| 17:25 sobota, 16 grudnia 2017 | linkuj Byliśmy pod tym drogowskazem Niedźwiedź :) ładne Ci wychodzą zdjęcia runa leśnego :)
| 17:13 sobota, 16 grudnia 2017 | linkuj Kolejna piękna wycieczka po pracy ozdobiona serią ciekawych zdjęć. Przy okazji mnóstwo spalonych kalorii a do tego wręcz znakomita średnia szybkość jazdy - tak to widzę z pozycji weterana szos.