DDR-ka Kosin - Pyrzyce

Piątek, 15 grudnia 2017 · dodano: 15.12.2017 | Komentarze 3

Kolejny weekend w pracy przed mną więc dzisiejsze wolne i Iwonki druga zmiana musiała być wykorzystana na rekreację na rowerze
tym razem skierowałem się na południowo zachodnie tereny od Stargardu z zamiarem zaliczenia całego odcinka DDR-ki w okolicach Pyrzyc.Na początku skierowałem się do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Giżynek i Golczewo a że nadal trwa budowa odcinka ulicy odbiłem na pas startowy  poradzieckiego lotniska.
Pas startowy poredzieckiego lotniska w Kluczewie.
Pas startowy poradzieckiego lotniska w Kluczewie. © strus
W okolicach Burzykowa zaczął się mój koszmar który trwał 10 km z małymi przerwami ,ledwo zjechałem z pasa droga do Warnic pokryta błotem "po burakowym" które prześladowało mnie do momentu kiedy opuściłem Stary Przylep i byłem już brudny jak po ostatnim
razie a na liczniku wynik 22 km.Skończyło się błotko otaczała mnie gęsta mgła do DW 122 na którą wjechałem w Lubiatowie.
Lubiatowo (niem.Lübtow) Pałac neogotycki z 2 poł. XIX w
Lubiatowo (niem.Lübtow) Pałac neogotycki z 2 poł. XIX w © strus
Wojewódzką jechałem nie za długo bo odbiłem na Przelewice i dojechałem prawie do miejscowości Kosin w którym ma początek
DDR-ka chodź pierwsze 1300 metrów to gruntówka bo gmina Przelewice dała ciała a dalej już asfalcik.
Kosin - początek DDR-ki prowadzącej do Pyrzyc
Kosin - początek DDR-ki prowadzącej do Pyrzyc © strus
Po 1300 m DDR-ka asfaltowa
Po 1300 m DDR-ka asfaltowa © strus
Ścieżką rowerową już z dobrą nawierzchnią jechałem prawie 13 kilometrów do Pyrzyc z dwoma małymi niespodziankami w postaci dużej ilości wody .Pierwsza przed Mechowem do DW 122  a druga w okolicy ulicy Ciepłowniczej w Pyrzycach.Po takiej wodzie musiałem spokojnie jechać żeby za bardzo się nie pomoczyć, wystarczyło mi już na dzień dzisiejszy błotko.
Mała niespodzianka zalana DDR-ka
Mała niespodzianka zalana DDR-ka © strus

Jadąc ścieżką  do Pyrzyc rozmyślałem którą drogą wracać do domu a że na dzisiejszy dzień miałem już dość błota ,wody i żeby tego
uniknąć wybrałem dłuższą drogę przez Stare Czarnowo jadąc DW 119 na której dziś był bardzo duży ruch aut ciężarowych najgorzej
było na zwężeniach szosy ale za to czysto.Żeby odpocząć od tłoku z jechałem z wojewódzkiej do Starego Czarnowa chodź tylko na chwilę żeby zadzwonić i zrobić fotkę.
Stare Czarnowo (niem.Neumark) Kościół parafialny p.w. MB Wspomożenia Wiernych z 1826 r © strus
Po krótkiej przerwie skierowałem się do DDR-ki w Morzyczynie jadąc przez Kołbacz i Jęczydół a następnie byłem zmuszony znowu zawitać na myjni bo w domu bym sobie z tym brudem nie dał rady.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Burzykowo,Warnice,Reńsko,Obryta,Stary Przylep,Cierzysław,Zaborsko,Lubiatowo,Brzesko Kolonia,Kosin,Brzesko,Mechowo,Pyrzyce,Żabów,Bedgoszcz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,