Zdążyć przed deszczem

Sobota, 28 października 2017 · dodano: 28.10.2017 | Komentarze 2

Mimo zapowiadanych ostrych wiatrów chciałem wykorzystać ranek bez deszczu i bez śniadania przed dziewiątą wyruszyłem na szlak jakim miały być bliskie okolice Stargardu ze względu na zapowiadane opady deszczu żeby szybko wrócić do domu.Na początku udałem się do DDR-ki w okolicy Oś.Pyrzyckiego a nią przez Kluczewo do strefy przemysłowej która mieści się na poradzieckim lotnisku.

"Cukierniczki" w Kluczewie © strus
Ścieżkami rowerowymi po strefie przemysłowej sobie pojeździłem i wróciłem do Stargardu przez Golczewo i Giżynek żeby skierować się do DDR-ki na Żarowo która jak ostatnim razem pojechałem do Poczernina przez Lubowo.
Jesień na DDR-ce do Żarowa
Jesień na DDR-ce do Żarowa © strus
Gdy wjechałem z Poczernina na główną drogę prowadzącą do Goleniowa pojechałem z powrotem do Żarowa przez Smogolice  a następnie odbiłem w kierunku DDR-ki w Lipniku przez Grzędzice.
Smogolice (niem.Bruchhausen) Kościół filialny p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła z XV-XVI w © strus
Odcinek do Grzędzic to  masakra pod silny wiatr ciężko było uzyskać prędkość powyżej 15km/h ,dodam że dziś po raz pierwszy miałem na sobie kurtkę, kominiarkę i nie żałowałem tego bo w bluzie przy tym wietrze nie dał bym rady zaliczyć pięćdziesiątki po której czułem się jakbym co najmniej setkę przejechał.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard