• Kalorie 1931kcal

50 - tka po pracy.

Czwartek, 26 października 2017 · dodano: 26.10.2017 | Komentarze 2

To dopiero druga pięćdziesiątka po pracy w tym miesiącu jakość gdy wcześnie kończyłem nie dopisywała mi aura ,przed wszystkim opady deszczu zniechęcały mnie do wypadów na rower ale dziś się udało i zacząłem od dojazdu do DDR-ki na Żarowo a następnie odbiłem na Poczernin przez Lubowo.

Z Poczernina tym razem nie przez las a szosą docieram do krzyżówki DW 142 z DW 141 gdzie na nowym zjeździe zawracam a po drodze w Sownie dostrzegam dwie przydrożne kanie.
Kanie w Sownie
Kanie w Sownie © strus
Po nawrotce dojeżdżam do dojazdu pożarowego 32 którym kieruję się w stronę Reptowa ale zanim tam dojechałem na leśnej krzyżówce
odbijam na Cisewo przez Wielichówko.
Leśna droga do Wielichówka
Leśna droga do Wielichówka © strus
Będąc w Cisewie spojrzałem na licznik i po krótkiej matematyce wiedziałem że do DDR-ki na Stargard nie muszę jechać do Kobylanki a wystarczy pojechać przez las bezpośrednio do Morzyczyna a dalej już prosto na obiad.
Wiadukt nad DK 10 w okolicy Morzyczyna
Wiadukt nad DK 10 w okolicy Morzyczyna © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DK142,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA: 50 km po pracy.
Kategoria PO PRACY, REKREACJA

| 18:00 czwartek, 26 października 2017 | linkuj U Ciebie Darku ciągle można zbierać grzyby. Dziękuję za pomoc we wprowadzaniu zdjęć do BS - jak będę miał kłopoty "komputerowe" to z pewnością będę prosił Ciebie o pomoc, bo z Twoich wpisów wiem, że jesteś w tym dobry. Pozdrawiam - Janusz
| 16:07 czwartek, 26 października 2017 | linkuj Dobrze wykorzystane popołudnie. Lubię takie leśne drogi jak ta do Wielichówka.
Od jutra podobno znów ma padać :-((