Goleniów przez Załom.

Piątek, 20 października 2017 · dodano: 20.10.2017 | Komentarze 3

Pierwszym etapem dzisiejszego dnia był dojazd do Miedwiecka i mała naprawa komputera kolegi a następnie przez leśne drogi zaliczając Cisewo i Wielichówko dojeżdżam do głównej drogi prowadzącej do Wielgowa a mianowicie dojazd pożarowy 40.Po rundzie po Wielgowie kieruje się leśnymi drogami do Załomia.
Dojazd pożarowy 40 do Wielgowa
Dojazd pożarowy 40 do Wielgowa © strus
Przejazd nad S3 w kierunku Załomia
Przejazd nad S3 w kierunku Załomia © strus
W Załomi zachciało mi się kombinować z dalszą drogą i odbiłem na Oś.Kasztanowe a następnie drogą wzdłuż torów kolejowych a później  i wzdłuż S3 jadę przez Kliniska i dalej do Rurki i Rurzycy w poszukiwaniu starego cmentarza.
Gruntowa droga wzdłuż torów prowadzących do Świnoujścia
Gruntowa droga wzdłuż torów prowadzących do Świnoujścia © strus
Gruntowa droga wzdłuż dróg prowadzących do Świnoujścia
Gruntowa droga wzdłuż dróg prowadzących do Świnoujścia © strus
Na 37 kilometrze droga wzdłuż torów się skończyła i zaczął się mój koszmar przez 500 m po prostu musiałem prowadzić rower i to trzymając dwoma dłońmi bo szedłem po piachu jak na plaży mimo że patrząc droga tak nie wygląda na poniższym zdjęciu a piach wsypywał mi się do butów.
Droga do Rurki po którą pokonałem pieszo
Droga do Rurki po którą pokonałem pieszo © strus

Spacerując do Rurki przypomniało mi się że w tej okolicy jest w lesie stary cmentarz ,dopytałem o drogę i wróciłem do Rurzycy ale mimo że cmentarz jest duży to niestety w bardzo kiepskim stanie.
Stary cmentarz w Rurzycy
Stary cmentarz w Rurzycy © strus

Po oględzinach starego obiektu wjechałem na główną drogę prowadzącą do Goleniowa przez Łozienicę i nagle zrobiło się jakoś chłodno gdy sprawdziłem termometr pokazywał nie całe 13 stopni a ja pod bluzą miałem najcieńszą podkoszulkę bez rękawów.Miałem wrócić do 16,30 gdy dojechałem w Goleniowie do połączenia dwóch DDR-ek była już szesnasta więc napisałem do małżonki że mam 1h opóźnienia.
Połączenie dwóch DDR-ek w Goleniowie
Połączenie dwóch DDR-ek w Goleniowie © strus
Opóźnienie spore ,chłód i jeszcze powrót do domu pod lekki wiatr spowodował że jechałem bez przerw a za Przemoczem odbiłem na
drogi leśne którymi dotarłem do Poczernina a następnie przez Rogowo i Lubowo jadę do DDR-ki w Żarowie a dalej prosto do domu
Jesień na DDR-ce do Żarowa
Jesień na DDR-ce do Żarowa © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,Cisewo,Wielichówko,Wielgowo,Załom,Kliniska Małe,Rurka,Rurzyca,Łozienica,Goleniów,